2011/1/5

My Lovely Home ... 裝修進度@27.12.2010

27號那天,開始大約看到裝修後我們家的樣子喇~~~


 



開始見到成個corridor 假天花喇!!好靚!!!!!



問過另一個裝修師傅意見而最後揀左ICI...D牆又真係無咩味喎!!Good~~~



樓梯既遮醜蓋都整左喇!!!



天花最早完成...原來呢班師傅真係做手作仔咁...每油完一層,都會用砂紙磨到幅牆好平滑先再油第二層!!


B君話白色最蝦人油,當陽光一曬入去幅牆,就好易睇到D瑕玼...so far...幅牆真係好滑滑呀!



裝左smoke detector喇!!!雖然有個咁既野都有D礙眼,但無法啦!!消防條例要>~<


不過...好感恩...呢隻smoke detector又唔似平時去酒住個D長時間有粒紅燈...佢都係隔好耐先閃一下...所以我諗都接受到既!



超爆靚假天花...未造射燈....好靚呀!!!!好多人讚!!!


而係左手邊有個白色假天花...原來JJ師傅做錯左...遲D都會做埋呢隻木條天花喇!!!



工人房搞掂晒!!



廁所洗手盤都搞掂,櫃都搞掂...但係浴屏就仲未得囉!!



又係好有特色既特色牆...係屋外睇仲正!!!!



不過第日清潔有排抹~



其實都唔係正式study room...因為無間房...所以叫study area啦!!!



床頭位置油左朱古力色呀!!!



呢個就係因為買唔切而出現既Clipsal 制....都OK既~



不過如果全部係ABB好好多囉>~<



全屋外牆都噴左油喇!!!



花園圍牆都開始整喇!!!


2 則留言:

  1. 個假天花真係靚到爆燈呀。
    [版主回覆01/05/2011 12:22:00]真係超靚到爆呀!!!!!
    呢個可以話全屋最貴既裝修項目(個時心痛到爆呀 ),不過呢家睇返都覺得值既!!!!!

    回覆刪除
  2. Nam Takrai14/1/11 13:49

    假天花很有格調! 可以自己設計整間屋真好!
    我那間一手新屋很娘啊!
    [版主回覆01/18/2011 10:26:00]你家的外形也很好哦~~
    而且你室內的傢俱飾物佈置都很漂亮,很有feel ... 我看你的blog說附近沒有食肆...你不近市中心嗎???市中心有茶樓和餐廳,而且會送外賣的.(我是錦田人啦!!!)
    個假天花真係好靚呀...不過有少少地方俾D裝修師傅整花...遲D希望補油會無咁覺啦!!
    其實間屋都唔係我地自己設計...如果係...都會好"傳統"款式
    間屋其實係老公既一個建築師朋友幫我地設計...佢仲幫我地做埋室內設計...所以先咁靚...如果我地自己搞...肯定會搞到好奇怪.

    回覆刪除