2011/10/6

My Lovely Life .... V-bot@01.10.2011

Lovely Life ÷ V-bot


小嘉又忍唔住敗家


事緣


其實早早都想買可以令屋企無咁多貓毛既東東


因為bili bala無野叻


最叻係甩毛=.=”


搞到成屋周圍都有毛咁


尤其是第日有阿B


咁佢間房都要盡量少D


(不過小嘉唔贊成過份乾淨)


(因為阿B都要由細到大儲吓D抗體呀)


(咁細細過都有接觸吓D容易致敏既東東)


(將來會發病既機會都會細D)


(以上資料係上進搵journal得出…)


(當然都有學說係持相反意見)


(但我buy呢套囉!)


 


小嘉諗過買部空氣清新機


但係問過D sales


佢地係過濾空氣裡面既東東


貓毛就吸唔到喇!


咁即係無用啦!


我屋企唔會點多菌


但係你話吸花粉個D


我住村..周圍都係


吸到幾多哎!


唔通度度放一部咩!!


 


剩低既就係


要吸塵….


其實屋企部吸塵機都好good


可以吸到塵滿


仲有埋燈話你知吸走晒未


但係….部機都幾重吓


小嘉最多一星期都係吸一次


就算第日請鐘點都係一樣


再第日有姐姐都未必可以日日吸


 


諗起以前有D自動吸塵機


但係去百X滙問


要二萬幾蚊部!!!?


當然放棄啦!!!


於是唔知點解


俾我發現到v-bot!


So far見到好多人讚


 


當然小嘉唔預呢部野吸得非常乾淨


但係每日吸吓起碼都減左八成貓毛走


然後一星期再一次勁D既吸塵


咁就very good!!!



部機原價$4800...咁橋YATA做特價...盛惠$3500大洋


 



部機都OK好用


每日返到屋企,個地板又真係乾淨好多....


 



不過有個缺點...


佢成日俾座地燈同按摸椅既電線kick住


搞到停左...所以呢家要諗吓計唔俾佢去個D位度


 


 



另外,呢個叉電station其實好輕


佢suppose要貼/鑽係D牆度


不過我地呢家就咁放係地...所以成日俾部v-bot撞反左...


 


呢家部機放係三樓用


第日有阿B...我諗每日半個鐘係二樓,半個鐘係三樓


吸二樓時就抱埋阿B上三樓/地下(因為部機都幾嘈~)


 


1 則留言:

  1. 有無試過開俾你d貓s睇?佢地有無發癲 ?
    [版主回覆10/06/2011 17:30:00]佢兩隻野係珍妮度,未有機會同呢部野見面....我諗....都應該會癲
    要俾D時間佢地做朋友XP

    回覆刪除