2012/1/10

My Lovely Life ... 雪耳紅棗燉奶@08.01.2012

My Lovely Life @ 08.01.2012


 


因為以斯帖既姊妹話小嘉


無睇中醫調理身體所以都應該間唔中燉吓野


就係咁買咗個電燉盅喇!!!


 


由於有10天內有壞包換


所以小嘉就襯星期天,好好咁試吓用啦!!!


今次燉既係….雪耳紅棗燉奶!!!!


事實呢


係本來同事教咗燉花膠


但上進覺得成本高


怕小嘉有失誤小嘉亂咁上網搵


原來雪耳都可以燉奶喎


又見人地燉木瓜奶都落紅棗喎咁咪無蝕底落埋囉!!!


 


材料:


雪耳不詳(上進媽浸咗一大兜)


紅棗十幾粒


冰糖一碗!!!無錯,落咗一碗所以好甜呀!!!


一大支紙盒裝奶



 


首先


因為個電燉盅有得預較時間


於是小嘉較咗6分鐘後先開始燉


 


根據小嘉半知半解去睇個說明書


首先著機


然後按預約…0.1hr


然後按功能甜品


再揀1hr


 


等呀等


點解明明個LED show時間係減少緊


但係個盅唔熱無反應既???


 


等呀等


等咗足足45分鐘


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


原來預約的話


按左預約0.1hr


然後按功能甜品


咁就夠喇!


佢已經preset甜品係燉1hr


我之前再按1hr…


預約1hr後先開始燉呀!!!!!!!!!!!!


 


 


幾經辛苦…(其實係個盅辛苦D)


終於燉到喇!!!



 


登登登登~~~~


雪耳紅棗燉奶


1 則留言:

  1. 文大小姐11/1/12 11:12

    d 紅棗好似咁深色既? 燉雪耳都好呀~ 燉花膠唔係人人接受到, 因為我自己就覺得燉花膠好腥>.<, 都係花膠湯好飲d~
    你可以試吓陳皮燉雪梨呀~ 好好飲ga~ 不過雪梨我就唔清楚燉完仲係咪涼的~ 陳皮係正氣的, 可以中和番掛~ ^^"
    [版主回覆01/11/2012 11:46:08]D紅棗都係紅色,不過一來影相深色左D,二來...呢D紅棗係我99買,我都覺得比我媽咪買嗰D深色...唔知係咪佢呢隻有核呢???
    其實花膠同雪耳呢類有少少滑潺潺既野,我唔鍾意食,不過見D人話好咪點都食D囉.
    我都想燉雪梨架!不過就係怕涼囉...想有B/已有B都好煩,咩都好似唔食得咁=.="

    回覆刪除