2012/2/14

My Lovely Life ... 水之源@12.02.2012

My Lovely Life @ Doulton


 


上星期講過


因為上進媽要求我們自己煮自己飯


於是第一個出現既煩惱就係水既問題喇!!!


 


我們家的廚房水龍頭懶型懶靚咁係扁既


所以係騻唔到任何桌上式/水龍頭式既濾水器


而台下式見到都係要再係台面鑽多個窿


裝返一個水龍頭for purified既水


 


點算呢???


…D水真係好多沉積物即係


點都要過濾啦!!!


 


於是星期六去咗千色望吓真身既doulton係點


睇咗幾款,其實佢地過濾無分別


主要係靠個濾芯


而其次唔同既係膠既外殼,不繡鋼外殼/透明


出水既位置係邊….


而佢地都有show台下式既出嚟見到都係有一個專for過濾咗既水既龍頭


 


我地研究咗一陣,都係諗住要換水龍頭


感恩因為嚟緊要換星盆,咁可以搭單一次換埋


問千色個salesD資料


點知原來佢唔係promoter唔太清楚


所以小嘉同上進去咗合益路望吓


有無D龍頭係算靚仔得嚟可以裝濾水器


 


睇完後,計過數


新龍頭大約要$800


而睇中既珊瑚號(奇怪既名)


揀佢係因為佢可以有個adapter接駁去水龍頭


咁就可以係水龍頭位都較返要過濾/未過濾既水


唔使個過濾器左擺右擺喇!!





呢個就係珊瑚號喇!!
咁佢個出水位同接駁位係同一嘴


 


當小嘉同上進遲少少再返千色


promoter返咗嚟


望望吓,上進問個promoter


其實係咪台下式一定要另外駁一個水龍頭出水


咁佢都話係要另駁.


 


不過….小嘉望到有個poster


doulton原來出咗一款水龍頭


佢可以有齊original / purified water出水既功能


promoter拎咗個真身俾我地望


都算靚仔,接受到


而最最緊要係可以個filter放係台下


而台上只要一個水龍頭就得咁就好neat


唔使個台面左一舊右一舊咁喇!!!





個水龍水都唔錯哎!!!
而個過濾器就係台低下面見唔到



見到個價錢係咁


Filter + 水龍頭 $2999


送一個過濾花灑同一個陶瓷濾芯


不過佢地安裝埋就要收$500但有一年保養


promoter仲話可以平多$100俾我地!!


不過我地未買因為都要等個星盆搞掂先得!


不過要問返個水龍頭要幾大個開窿位安裝!!


 


Yeah!!!濾水器問題解決!


1 則留言:

  1. 好快有乾淨水用喇!!!
    [版主回覆02/27/2012 10:24:15]要下下星期先有呀!!
    不過估計下次你地嚟時,就可以安心有乾淨水用,唔使再另外裝一桶水!!!
    因為呢部嘢話可以就咁飲佢D過濾咗既水,上進真係打算咁做(佢話慳返煲水既電=.=),不過我呢家我努力戒生冷嘢,所以...我都係飲暖水好D^^

    回覆刪除