2012/4/12

My Lovely Stitch ... Angel Proclamation @ 10.04.2012

My Lovely Stitch
@ Angel Proclamation



 



繡繡的材料不停敗敗敗



可是小嘉的一雙手卻沒有同事的繡繡繡



 



哈哈哈!!!這個Angel
Proclamation
斷斷續續的繡了兩年吧



真的很汗顏 sweating….



 



現在都很努力的繡哦



希望兩三星期內可完工啦!!!



 



接著有一大堆很想繡哦



有一個gold
collection,
angel
at the door



happy wedding,有被仔,bobby threads三幅



angel Aphalet,isn’t he wonderful,還有firework
fairies ….etc.



 



怎麼辦



先做那個好呢???

已經繡最後一隻angel喇!!!!


大約...完成1/3吧...
希望快快完成~~

1 則留言:

  1. 我最近都成日諗, 太多嘢想縫, 但係發覺都係按步就斑呀, 成日個心想做這, 想做那, 最後發現會給自己壓力及急, 有時會攪到仲唔好呀...

    所以我而家都慢慢縫手作, 慢慢安排, 反而仲加做得好呀.
    [版主回覆04/23/2012 10:08:34]我都成日會做緊呢個,個心又諗住第2個想做.
    所以我真係考我忍耐同耐性,我好努力堅持要繡好呢個天使先得,我未至於會令自己有壓力,不過成日心痕囉!
    我會pack好晒D布呀,線呀同圖,跟住用好大既力氣放返低,要自己繡好埋呢幅先可以開新圖,真係要C忍呀XDDDD

    回覆刪除