2012/9/17

Lovely B ... 芝麻糊半失敗之作@15.09.2012

Yummy @ Sesame



 



小嘉見到其實有D糖水既材料



係對小B既身體發展好好



但係街買都會太甜同唔知添加咗D



所以就一於試吓自己整….



哈哈….第一樣整既係芝麻糊!!!!!!!!



不過….唔太成功,但食得落肚咁囉XDDDDDDD



 




專登去綠盈坊買咗包有機黑芝麻!!!

 



黑芝麻用咁多其實應該夠整到三碗左右份量


但因為之後既錯誤而只做到一個大湯碗~



 



見有D食譜要用糯米粉個類


...D用白米感覺用米好似好D



其實用米係令整出嚟既芝麻汁變糊~



 



首先炒香D


 



再炒香D黑芝麻(其實可以焗)


 



之後就搞碎變粉….問題就咁出嚟喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



唔知係咪部攪拌機太渣!!!



D芝麻都要好一番功夫先叫做攪到有少少粉



但白米完全唔掂!!太硬喇!!!



後尾見D人話要浸半個鐘



咁就浸啦!!!但都只係攪到變碎粒咋!!!!



最後都係是但求其咁再加水再攪多幾嘢



然後放入煲煲滾



結果….都係一煲芝麻糊但要勁過篩太多粗粒



 



成品就係咁既樣…..其實味道算唔錯架!係唔滑咁囉~~
(放咗好一段時間等涼D先影...就變杰咗D~)


 



後來再上網搵方法



原來人地D米會浸最少三四個鐘先再攪!!!



攪咗出嚟做米漿=.=”



但有D人部機真係到係粉….我諗我部機唔係for呢個function~



嚟緊要挑戰整合桃糊!!!



我有信心會進步既!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 則留言:

  1. 文大小姐19/9/12 13:16

    我媽識煲,仲煲得好滑ga~ 我都聽講係要浸水的, 等我向佢請教吓先~~
    [版主回覆09/19/2012 15:43:44]你請教完話我知哎!!!
    我實在太水皮喇>~<

    回覆刪除