2009/6/13

My LoVelY PrE-WEddInG pHoTOs @ jaPaN

3月影完香港的相,4月就向日本京都,奈良同大阪出發.....超級勁感恩,因為今年的櫻花比上年早開,所以我去的時候,本應D櫻花已經差不多落晒.....我每日都祈禱,主真的很愛我,去日本前一個星期,日本那邊突然急凍.......D櫻花停了開哦!!!!所以我去到時,D櫻花超級勁靚,到我走時就真係開始落了!!



第一站 .... 去錯了地方, 以為係白川,佢都係白川,不過唔係我地去個邊....



proceed 去正確白川途經時,日本人屋企前....佢地間屋好靚呀!!!



跟住去了円山公園 .... 呢度係D舖日本人租嚟邊食邊賞櫻的地方,老闆娘超好人,借俾我地影相!!!



呢到係哲學之道 .... 超級勁多櫻花 ..........同埋人 ~


第二日去奈良~




好難先同隻鹿影到相 ... 佢地好醒,有野食就行埋嚟,無野食走都走唔切呀!!


第三日 .... 嵐山公園



呢個竹林好靚呀!



差D迷路 ... 俾我地搵到好靚的地方~



之後去埋鐵路遺跡


第四日....超期待, 後嚟係超辛苦的一日~



好多日本人都以為我係日本人呢~


果然無改錯名.... kawai ^-^



Last Day ... Osaka




呢家好想去澳門影相呀!!好想好想 x 1000000000...


我好想影番D教堂相呀~


不過 .... 一切都交俾主話事.....因為凡事都是主的安排^@^


3 則留言:

  1. 好靚喲~~~ 同fb d 相唔同0既!!!
    [版主回覆08/11/2009 09:23:00]哈哈!係呀!因為想唔同地方放D唔同的相~
    無記錯應該仲有D晒係相簿上面的相係未暴光,等你地第日嚟睇時先有新鮮感啦!!!
    不過我諗我結完婚後,就會一次過放晒所有相係FB同呢度囉...咁先物盡其用!!
     

    回覆刪除

  2. 俾我都會以為你係日本娃娃啦~~卡娃兒架呢
     
    (噢~我是Hoiling啊,做乜有blog都唔出聲呀,麻煩互add丫唔該 )
    [版主回覆08/11/2009 09:25:00]哈哈!!點解無講有blog....因為,哈哈!我成日都唔記得自己有個blog,你望望都發現我無乜update啦!!所以我怕話俾人知有個blog,但發覺無野睇就唔好啦!!!呵呵呵!!!

    回覆刪除
  3. 好靚呀, 我都好想去日本影呀...我要努力先得----努力減肥...
    [版主回覆05/10/2010 15:01:00]你D相都好得意呀!!!好有活力咁~~~
    我係去京都影...超感恩,因為睇日本的櫻花報告,我去的星期應該凋謝架!但係去之前一星期,日本個邊無啦啦急凍一星期,所以我去到D櫻花剛剛開到最靚...真係thx god呀!!!!
    你都去哎!!!你可以租和服影相架,佢地好多舖出租和服俾遊客著架...著佢地D和服影真係好match個環境架!!!
    哈哈!!結完婚就開始幸褔過頭,身形有向橫發展的傾向....所以我都努力keep住,唔想便肥師奶呀!!!!!!

    回覆刪除