2011/9/7

My Lovely Life ... 工作環境好危險呀@07.09.2011

Lovely Life © Angry!!!!!!!!!!!


小嘉真係覺得好好好唔公平好嬲呀!!!!


事緣小嘉9月中會搬office,咁係剛剛既星期六,就同D同事去新office到度位間petition,如果小嘉同D同事唔到現場睇位,咁我地既所屬領土一定俾人霸埋事實係個日都已經有咁既情況出現!!!


不過咁都算最最最嬲係小嘉既同事好心,同隔離另一部門講返,我地有陪printer放既位置,會對住佢地個位,我地都想調去第二D位置,但可惜我地個所屬地真係太細,所以真係無辦法.


但係小嘉今日返工,同事就講返隔離既部門搵左個大粒DD既老細嚟大我地


話我地留既走廊位得64cm!!!我地因為唔夠位,所以之前有個老細俾我地留80cm走廊,咁就可以等我地有多D否則,我地既四桶櫃會唔夠位開.


呢家我地都係僅僅夠位可以企係個櫃前開櫃!!!


但係個不知所謂既高級少少老細,話地點解留咁少位,64cm…唔該佢唔知咩事就唔好咁大聲話人先啦!!


當然啦佢呢D高級少少既人壓一壓,我地D低佢一級既老細就會滕埋雞,話埋我地一份.好過份呀!


於是同事同佢地再去現場把尺一放係地,我地咪真係留左80cm!!!


但呢個高級少少既人,見呢樣話我地唔到,就話唔可以得80cm,要我地留100cm,講真,留到我地都想留但問題,我同事即場都講,如果留左100cm,我地連櫃都開唔到呀!!!!


於是佢地C都要留90cm,係咁既情況,我地要側身拉開櫃桶,咁樣係好易拗親手同腰,但我地不知所謂既滕雞老細竟然講企係前面開櫃係理想情況,咁呢家唔可以咁做都無辦法!!!!


大老呀!!咩叫職安健呀!!!我地呢D唔係叫理想情況係正常正況呀!!!!!我地只係想安安全全健健康康咁開櫃,竟然叫做理想情況!!!!!乜呢個唔係基本要有既安全工作環境咩!!!


咁都唔止,個不知所謂既高級少少老細,無啦啦又話我地D擺位有問題,又呢樣個樣最終就係想我地將部printer放係第二度,佢直情要我地將部printer放係一個同事既枱前….咁好唔公平喎!!!


佢地話部printer,都唔係對正就要我地調,咁點解我地同事面對面位陪printer就無問題哎!!!唔通佢地就高貴D,rank我地一樣喎!!就算係高級D,大家都一樣係人咋!!!!


係咁不公平既對待下,我地成個工作環境都要左調右調但最不知所謂係,D擺位其實係佢地呢班個腦坐左係pat pat度既人畫出嚟,係佢地俾呢個floor plan我地跟,我地跟完又話我地霸位,又話我地地方大,我地就嚟連轉個身都無位喇!!!


所以小嘉唔會同佢地客氣….搬去睇清個情況,當小嘉一有B,我就即刻會打去職業安全局度投訴因為個工作環境係明明白白咁有好多危險地方最好就D老細清清楚楚咁講明係佢地要咁做,咁小嘉就直情指名道姓咁complain!!!!


P.S.估到一個咁大既機構,係佢地提出要職安健...但佢地就咁樣對待自己員工....感恩,小嘉生完阿B會唔做,所以唔怕代同事出頭,因為小嘉知道搞完呢D事,都唔使旨意report會寫得好,但係...小嘉唔在乎呢D野,係咁既地方工作,隨時危險過係地盤做野,叫人點安心呀!!!


1 則留言:

  1. 文大小姐7/9/11 17:05

    啱la, 準備走前就幫同事出頭, 唔好比哩d人蝦蝦霸霸
    [版主回覆09/07/2011 17:24:00]其實我都唔係個D...係公司大大聲個D人,基本上老細俾咩,我地幾個同事都會諗辦法搞掂,就算唔太合理,我地唔會話出聲話返老細轉頭.
    但今次真係好過份囉!!其實唔止上面講個D,個高級少少既老細仲做左好多小動作...真係好討厭..
    佢蝦我地,係因為我地太淋,平時我地都俾人蝦架!!但我地都本住算數,做到幾多得幾多...但今次真係忍唔到囉!!
    佢以為我地淋,佢怕左個D大大聲成日鬧人既同事(同我地同rank咋)...但講真,我投訴去到職安局,佢地大鑊好多...起碼有排寫report...
    不過,我都等去到,睇吓個情況係點先...如果真係咁差,我地無可能再忍...因為事關我地身體健康既問題囉!

    回覆刪除