2011/12/12

My Lovely Travel ... 一日行晒Venice@22.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 8 – Venice


 


Date: 22.10.2011 (Sun)


Venue: Venice


同豬咪反完梵帝岡小嘉係第二朝一大早


就去到Rome Termini度搭火車去威尼斯喇!!!


 


有一個小插曲係出發現發生


事緣係前一日,小喜上進同豬咪已經同Sheraton既職員溝通


代為幫忙第二朝call taxitermini


咁職員話OK,價錢話係twenty five eruo


因為小嘉係Sheratonwebpage度睇過


佢地都寫左由hotel to city centre€25


 


第二朝一早,去到reception


原來佢地calltaxi係自己酒店既???


不過無所謂啦!!!


去到termini我地俾$$


竟然收我地€35


咁我地拗左好耐話係€25


個的士司機都好好,打返去hotel


不過最後都話€35…咁我地照俾住


豬咪遲D再同佢地傾


最後結果都係俾€35….原來佢地成班人


thirty five讀成twenty five….咁佢地webpage當然係流啦!!


不過….咁個職員見到豬咪都自動講返件事


wave左我同上進屈蛇既tax…咁都慳返€6


~


 


講返Venice…呢個地方都真係幾靚..


不過其實唔太大,一日行晒有餘


而呢度都好多好多人….感覺好過rome好多


果然北D既地方係好D~



好多人呀!!!


真係好多河呀!!!


見到有棵柿樹呀~






有人結婚呀!!!
其實個時都幾凍吓...


泊"拱多拉"既地方...
(其實佢地周河泊的~)


唔知咩皇宮~


維修中的嘆息橋~


去到威尼斯會見到好多poster講佢地努力保育
真係見到佢地D水好乾淨....有紫菜呀!!!




因為實在有時間淨...而威尼斯唔係太大
所以...坐佢地D船返station...
真係好慢~


沿大運河返去喇~~~


途經一D museum.


諗走買左一杯tiramisu...好好味!!
盛惠€3.5都抵喎!!


沒有留言:

張貼留言