2011/11/29

My Lovely Travel ... Visit Vatican @ 21.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 7 – Vatican III


 


Date: 21.10.2011 (Sat)


Venue: Vatican


經過希望驚險差D搭唔到機


又經過地鐵月台爛晒+shuttle bus唔準時


終於join到豬咪喇!!!


 


Sheraton settle down左後


我地就搭返架仍然唔準時既shuttleVatican進發


落車既地點係真實之口附近


不過見到都有D人排緊隧


再加埋海洋公園都有個A所以對佢興趣不大~


 


 


隔住個鐵欄係咁易影吓個真實之口正版既~


 


然後,我地就向住聖天堡方向行


沿住河邊行,好遊閒又好舒服…D樹都好靚


如果佢地唔係歐豬之一幾咁好呢!


 


 


D懷疑係栗子樹


 


可惡呀!!!!!!


我地一直行一直行都行左成半個鐘


沿路間唔中都有D指示但唔好盡信呀!!!!


有一個指示牌俾D人擰左去第二個方向


我地跟住行好在行左一個街口唔夠就覺唔對路


呢度D人好無公德心路牌對遊人係好重要


佢地咁都要惡搞>~<


 


 


行左應該有40mins


終於到聖天使堡不過我地唔係入去喎!


 


我地路經聖天使堡,係咁易遠距離影返幅相


跟住就向Vatican進發


一路都見都唔少遊人同開始有大陸團喇!!!!


去到

Vatican每條柱上面都有sculpture!!!

因為見到都有好多人排緊隊入去個教堂


於是我地當然係去排隊啦!!


而排係我地後面既就係大陸團


一路排就一路見佢地開始係咁插上前


小嘉同豬咪排緊隧


見無咩做就打開旅遊書睇吓D介紹咁


恐怖既事就係呢個時候發生……….


我地睇睇吓….點解點解無啦啦有個頭插入嚟


仲要係小嘉同豬咪頭與頭中間插入嚟!!!


C人喇!!!!!!!!!


原來係後面大陸團一個女人塞個頭入嚟睇我地本旅遊書


有無咁恐怖呀!!!!!我地個本係繁體字….佢都唔識睇


佢仲要係不停塞我地走向另一面


佢個頭就追住我地去另一面


最後….唯有唔睇因為唔想同佢個頭痴埋一齊=.=”


 


 


後面個位女士原先排我地後面再後面


但到差唔多入場


佢變左….應該話佢個團變左排我地前面再前面=.=”


 


其實呢日排隊都唔算太長時間


都係大約30mins左右


我地就係左St. Peter Church!!!!!


入面真係超靚


 


 


好宏偉既教堂


入面仲有幾幅疑似係之前教宗既遺體


….D恐怖


2 則留言:

  1. 係呀..我上次去個真實之口 又係..鬼咁多人排隊...我都係zoom 埋去影下就算..都懶得排呀..
    [版主回覆11/29/2011 14:06:57]係囉...橫掂香港個A貨都做得好真XD

    回覆刪除
  2. 貓小玲2/12/11 10:56

    最怕就係d三唔識七既人塞個頭埋黎, 俾我都一定會即刻合埋本書或者轉個方向睇...哈哈
    [版主回覆12/02/2011 11:20:04]我同細妹不停轉方向佢係咁跟住我地..超變態...所以我地直情唔睇算喇!

    回覆刪除