2013/7/20

Matthis的大世界 - Day 200!!!

200 days喇!!!
估唔到咁就200日

小嘉實在太懶喇!
好耐好耐無寫blog喇!!
盡量寫返吓啦XDDD

實在無心力寫返之前的情況
報告吓Matthis呢家啦

Zzzz
Matthis
瞓覺豬...可以連瞓8-9個鐘
但因為21:00就上床
所以朝早5,6點都要起身餵一次奶
期望佢可以快D連瞓10個鐘
咁我就真正可以一覺到天光喇!!!
小睡都可以定時定候自己瞓

style="text-decoration:underline;">Weight
呢個小朋友體重係6個月時
仍然係低過3...少少
不過睇咗梁淑芳醫生寫既書就無擔心
因為上進同小嘉都係瘦型
不過食咗固體,感覺佢重咗啲^6^

Dinning
曾經係三個月時補過粉
但係補咗個零月Matthis唔再飲
所以又再全人奶喇!!
而4個月都開始試固體
so far呢隻豬豬食嘢都OK
呢家6個月下午同晚餐可以食到一個大人碗粥/糊仔

Play
Matthis未滿月可以抬到頭
三個月反身
四五個月可以反返正個身
五個幾月識爬吓
呢家六個月可以坐得好定,爬得都OK
手仔拎嘢玩己娙好準確
可以自己拎菜心食,俾匙佢識得塞入口食嘢
五個月識用飲管飲水
不過講嘢就仲係EE er er咁
未識講papa mama呢D音

暫時記到咁多先XDDD


返健康院的matthis~


小嘉覺得matthis瞓覺個樣好靚仔XDDDD


半夜起身餵奶中Zzzzzz~


軟淋淋的matthis,好怕同佢沖涼...好在有陪月!


祈禱中的matthis^^


覺得瞓覺時係最靚仔XDDDD


繡咗好耐送俾matthis


大咗d就開始乜都塞入口!!!


最怕見到呢個樣=.=


為咗豬咪姨姨的大婚之日有個醒目樣見人,第一次出CWB~


一早買定的n&b戰褸...爆笑XDDD


好可愛的睡姿~


呢個小朋友d骨頭好硬,未滿月就可以抬頭


晚飯要佢同枱...好似好悶咁XDDD


第一次返教會


matthis的遊戲小天地


獨自係網床玩...個樣好可憐咁


返自己小天地玩就開心晒

1 則留言:

  1. 文大小姐5/8/13 15:53

    嘩!!! 你仔仔發展得咁快既??? 咁快識爬?? 仲識用飲管??@@" 好勁呀! 我個囝5個半月, 剛剛叫做可以自己坐到幾秒.....我剛剛才俾佢開始試糊仔咋, 會唔會太慢? 仲諗住佢食一個月糊仔後才轉粥仔~
    [版主回覆08/06/2013 14:22:40]其實你個仔唔算慢,係正常,我個仔又唔係叫太快因為個個bb都唔同,大約5-7個月開始識,我有朋友個仔9個月先識爬,但佢好精靈活潑,可能我仔骨頭夠硬淨,其實一開始識轉完身再反返正個身,咁其他嘢就會突然好快咁識架!!
    我仔反而係體重個d差d,呢家都係徘徊係3個條線上下咋,所以每個小朋友都有佢地既唔同地方,睇資料話bb6-7個月識講"baba""mama"呢d,我個仔仲未識=.=
    你平時同個仔玩多d反身,反咗佢身用d玩具引吓佢,等佢趴係度耐d,練頸仔力,會好好多,咁樣可以練埋佢爬,引佢出手去拎個玩具.因為爬對小朋友有好好既幫助,反而唔好咁快練佢行,爬得多d會聰明d架

    回覆刪除