2013/8/5

Matthis的大世界 - Portrait

Photos @ Uncle Terry



 



小嘉和上進的靚靚pre-wedding photos有延續喇!!!



Pregnant時先影了一輯簡單的相沒有露肚照啦~



因為小嘉實在比較保守XDDD



(我強調...感恩,小嘉肚子一條紋都沒生XDDDDD)



 



然後,Matthis出世



感謝天父,uncle terry(level)



所以影了幾輯寫真...當然,靚靚寫真陸續有嚟



相信Terry會每過一段時間就搵matthismodel!!!



還在肚中的日子


影時大約八個月肚


影呢輯相都影得幾舒服...


因為係秋天...


天氣涼涼地咁

等matthis大個,比佢睇吓仲係肚個時係點XDDD

出世幾日影的相...小嘉個樣都勁殘~


初初成日打喊路~


上進勁鍾意呢幅相~


最nb既樣呀!


出世時d頭髮仲多過呢家=.=


小小的手


小小的腳


滿月時...


雙眼似老頭...


細...


兩個月...


多d打開雙眼喇~


伸脷仔


呢個小朋友其實瞓唔多...日日都為佢瞓覺煩


最叻就喊...


媽咪出手沖涼喇!


惡搞bb


又打喊路


bu~


好似笑笑地咁


好似有d不滿咁喎


呆...


又伸脷


五個月喇~


精靈咗好多


識得笑


識得得戚樣


最愛玩呢個gym mat


被困公仔堆中


咩事?


未識爬時,但又想爬,就做呢個飛行bb既樣,不過佢五個半月後期開始識爬lu


麵包超人,你好重呀!!!

仲係一個殘樣....湊b真係辛苦過返工>.<

2 則留言:

  1. 文大小姐5/8/13 15:44

    眨吓眼你囝囝就咁大個~~ 樣子似daddy呀~ 同埋好白淨呀!~
    你都keep得好好, 無肥過~~
    [版主回覆08/06/2013 14:25:11]係呀!你仔仔都五個幾月喇XDDDD
    不過我想佢再快少少大,到時容易d帶佢周圍去^^
    佢同我老公餅印咁啦...係個下巴仔似我囉=.=
    我見你d相都唔肥呀!可能餵人奶,生完十幾日個體重都跌得差唔多未生時

    回覆刪除
  2. 貓小玲7/8/13 10:51

    D相好sweet好靚呀! 囝囝真係同Daddy成個餅印咁喎!
    [版主回覆08/07/2013 11:10:18]哈哈!!!其實我個樣殘到爆,湊仔真係好攰
    明明陀得辛苦係我,但個樣就似晒老豆,真係唔抵XDDD

    回覆刪除