2014/2/27

Matthis的學習世界 - Oxford Path Primary啟思總司令XDDD

收到oxford path primary了!!!
再詳細的看看使用說明書
其實這套教材和oxford path有很大的分別





oxford path是希望家長可以一起使用
家長的參與度是很高的
建議一起看書一起做練習
培養好小朋友閱讀的興趣

相反,oxford path primary
就建議小朋友自我
當然,家長可以一起參與
不過參與度與oxford path很不同

一個level有12個files
suppose每個月完成一個file
每個file會分成第一至第四周
小朋友可以跟著進度去學習
首先會有故事
可以用廣東話/普通話聆聽
 
這支點讀筆比oxford path可愛多了
是cheeky!!!
不過小嘉不太喜歡
怕side track了專注力
不過...到他可以自己用的時候
都應該有3-4歲,應該會好一點吧

 
由於Matthis太細
Consultant建議小朋友懂寫字開始學習
而Matthis現在就可以先聆聽故事
所以小嘉使用點讀筆
讓Matthis先聽普通話可以對這種語言有熟悉感
 
 
而這套教材其中一個小嘉覺得不錯的地方
是這些問題紙/習作紙
就這樣看...會覺得沒什麼特別
好像跟其他補充練習一樣
 
但其實設計好特別
如果小朋友看完問題不明白或不懂
可以用點讀筆點點問題旁的"燈"icon
然後會有很詳細的講解
解釋小朋友應該怎樣去了解問題
應該怎樣去找答案
 
好了~
當完成後,小朋友又可以點讀答案的位置
但並不是簡單的說出答案就完成
點讀筆會講解為何那個是答案
 
其實還有其他的特別
例如由淺到深去教導中文的結構,怎樣寫字,etc
不過...因為Matthis真的還小
所以小嘉未真的非常深入了解
 
不過小嘉覺得...
要能好好的使用這套教材前
先要好好培養Matthis愛閱讀的習慣
因為如果根本不愛看書...
要坐定定的睇和聽故事
還要認真的留意內容...相信不易了~



2 則留言:

  1. Hi Matthis 媽,問妳一點意見,用完oxford path的coupon後,好繼續給BB上ABC pathway嗎?
    (人仔細細,佢反應都唔差,這令我猶豫了)...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果話真係想學嘢,我覺得無需要報,因為都係唱遊玩吓咁
      我比阿仔上堂,都係諗住同吓其他小朋友一齊玩下,有純正既英文環境,因為我聽日開始會上蒙特梭利既playgroup,我諗緊睇情況再上唔上ABC pathway.
      其實我仔出街好開心,應該就唔太辛苦...反而係我揹得好辛苦,所以睇吓我自己頂唔頂得到.

      刪除