2014/2/17

Matthis的學習世界 - Oxford Path Workshop

朋友也購買了oxford path
安排了今天上workshop了解怎樣運用這套教材
由於小嘉也想再明白多一點
於是就跟朋友一起上

今次的workshop很清楚
consultant很詳細的講解要怎樣做
而且更根據兩個小朋友的年齡給意見

小嘉會努力制造一個良好的閱讀環境
希望Matthis可以培養出愛閱讀的興趣

不過...講完oxford path
Consultant講oxford university press新出的小學中文教材
對Matthis來說...這也太遙遠了吧

但實在consultant介紹得太好
而且有好標準的普通話點讀
可以給matthis當早一點聽聽普通話故事
而價錢其實都算ok
而且BB展會加價
況且...如果真的買...借用hoilling的金句,早買早享受
再加上...可以將保養延遲到Matthis 3歲才開始
小嘉買呀買呀...其實買童書的錢都差不多
所以....
就....
敗了....

小嘉一次過買齊了三年的中文教材
下星期會先送第一年的教材

有些家長喜歡先甜後苦...覺得小朋友大一點才教,現在什麼都不明白,教了也沒用
但小嘉喜歡先苦後甜,希望現在努力一點,盡力一點,讓Matthis可以培養好閱讀的興趣,培養出成一個好人的性格,做人處事態度,那麼將來他己打好根基,面對任何情況,都會有能力去面對,可以變得更獨立更有能力.

8 則留言:

  1. 很好呀~~~
    如果是操聆聽,都可以考慮國內大學的教材;操寫作及閲讀,就可用台灣的教材(國內的整體也不錯,遺憾是簡體字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 國內大學的教材?係書店會有?
      不過呢家都係聽為主,我都訂咗D汪培珽書單既童書,應該3月頭會收到,到時就有中文童書睇,又有普通話兒歌聽^^
      但係oxford path既consultant話台灣童書有一個問題,就係佢有D用字同我地唔同,小朋友可能會混淆,不過呢D都係到佢識字時,所以暫時我都可以繼續用台灣童書

      刪除
  2. 我剛在Better Chinese Learning (HK) 買了一套名為快樂幼兒華語的書集,還有四隻很棒的普話兒歌(很好聽),是北京語言大學出版,學普通話一流的教材。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就BB展求其買咗D普通話兒歌俾阿仔聽住,因為oxford path workshop既consultant話朝早俾D兒歌小朋友聽,唔使大聲,但可以製造到個語境俾小朋友,佢聽聽埋埋會記到D口音,對將來學講會好好.

      刪除
  3. 上述是繁體版,很多國際學校作為中文教材,可由1歳用到3歲,之後再按level買

    回覆刪除
    回覆
    1. 繁體版好好喎!!!等我都睇吓先...當故事書俾阿仔睇都好!!!

      刪除
  4. 我也參考下你介紹的童書

    回覆刪除
    回覆
    1. 我等緊台灣寄嚟既童書,我收到會睇吓,然後又睇吓阿仔反應,到時再係blog介紹吓啦XDDD

      刪除