2009/9/9

自己整死自己>@<

呢幾日煩到就死......


終於D結婚相都執好,所以就揀相去整相簿....點知一揀就揀左成150幾幅相.....但只諗住整兩本相簿.....好似太多相!但我又唔鍾意D排版有一幅大相下入面一格格咁有好多細相....感覺好老土,會浪費晒D相咁.....於是好煩好煩!上綱諗住睇吓人地o個D係點,但係都係一格格咁......其實最好當然係一幅相一頁.....但咁咪有成百幾二百頁(有D相係landscape要打橫放!!!),於是又諗住自己整排版.....但好煩又無時間.....搞到幾晚無覺好瞓........


最終...


"攤"落床時向上一望,見到受浸時舅父送的十字架......即刻知道自己錯晒....我成日都太鍾意"自己"去做每件事,總是不相信身邊的人事物,什麼事都係自己諗左先....但是,其實我應該將所有事情都交給主做話事人.....我自己安排,自己諗的東西會比主安排的好嗎?當然不會,既然如此,我在煩什麼呢?感恩,當係煩到就痴時主提醒我要放手給祂做主,主安排了一切!昨日原先打電話問弟兄一些事情(都是與婚照有關,但唔關排版的事情),佢知道我煩有勁多相係相簿,驚排版唔靚時,佢話我知佢一本相簿都有七十幾張相,版排都一樣OK!超感恩!主永遠都會賜平安同安慰俾我!聽日去望望弟兄的相,OK的話就可以有版做相簿^.^!!!而且,我又怎知幫忙做相簿的人(沒有直接contact,係堂哥的朋友,所以凡事都是堂哥做中間人啦!!!)不是主安排呢?當我平心靜氣的時候,心裡有聲音告知,這個人也是我安排的!


於是.....一切都放手了!!!繼續努力做手作仔啦!!


沒有留言:

張貼留言