2009/8/30

DreAM HoUSe の Chapter I - Initial


今日臨急臨忙先知要與architect和承建商的師傳傾野.


感覺真的很特別呢~因為會起的地方就正正是男友家旁(無錯,將來只要行幾步就可以好未來奶奶屋企食飯...!),現在那塊地的情況....還是一片種了不同蔬菜的田(因為男友爸爸媽媽不想浪費掉那塊地,在未起前用來種些有機蔬菜...好好利用啦,不過真的比街市買的菜鮮甜~)


今天傾了蠻多事情啦,因為要讓師傳去做quotation,所以有很多較details的東西都要想想...好像....地下用天然石,過底磚還是天然木板...廚房會做什麼樣的廚櫃(遲些要到宜家偷師^.^),用什麼磚,會否用corian (好像是這樣串)preparation table, 最後我們都只作了一些基本的條件俾師傅作報,好像地下用過底磚,二三樓用天然木地板,露台和天台都會用戶外的木地板,仲有,我都幾期待...樓梯會用天然木做個踏級...唔知點解會覺得好靚(無錯,係最期待.....living room, bathroom, bedroom,etc還要期待),原來三樓上天台條樓梯會係露天....我都唔係好記得....直到個architect問我地想用什麼材料做梯級時先知~


        


這是我的dream bathroom,不過,我無那麼大的地方啦!還是幻想一下吧(希望做到一個迷你版啦!!)


不過呢家都仲未有開工紙...心裡都幾矛盾...當然係想盡快有啦!可以早D...但係,見其他都係結婚的姊妹搞裝修都忙到死...我地係由一塊爛地變做屋企(都仲未諗按揭問題呢>~<).....到時都唔知可唔可以應付到...婚禮一生人一次,點都要用盡心機去做....但係屋企,都係會住一世.....,所以如果係結完婚先起,就可以慢慢黎...好矛盾啦!!!


不過唔怕.....真好剛剛聽緊的詩歌歌詞......神是我依靠!!!


 



2 則留言:

  1. WOO 好靚喲!!!
    第時我地成為靚太靚媽後,可以黎你屋企bbq 喇!!!

    回覆刪除
  2. littlekawai31/8/09 22:52

    這個只是我夢想中的啦~邊"樹"可以咁靚呀!!
    仲要剛剛知道....因為要俾個architect去諗屋內的設計,所以我俾左D idea佢....點知....佢話我D間隔的idea都可以fulfil到,但係,佢話我dream house是歐式,但佢設計我地間屋係'cool looking house',呀!!!!但我只係鍾意自然的歐式....要再同佢傾傾~~~~~有D心情低落啦!!!!
     
    btw,第日非常歡迎你地嚟啦!!我男友屋企人都成日叫一大班朋友返屋企BBQ,仲要係可以連續燒兩日個D...所以第日一齊嚟玩啦!!!

    回覆刪除