2013/10/31

Matthis的悅讀世界 - 淘書3rd round

又再淘讀+買書
今次瘋狂的買了很多很多
相信暫時會停一停
下年再來XDDDD




這次很大一箱
書有三十多本

還幫妹妹訂了東東

在一間店訂了這個,很貴...但壓到書皺晒

這本對matthis學習貓貓內部結構很好的

摸摸書...今次買了很多








十二月時可以跟matthis看這本書

有silent night音樂

usborne的書again


這本書超得意

書內總共有8幅小砌圖

而這8幅小砌圖可以砌成一幅大砌圖的!!!

車車是matthis至愛之一



這本書有動物公仔可以轉轉


這本就有鴨仔可以數


係超多東東的書中搵齊1001樣christmas things!!!






這本等matthis鍾意畫東東時可以用

有唔同車的模型框框

usborne的hide and seek...今次係企鵝


這個系列的書太靚...要買齊XDDD






matthis好鍾意磁石




貼紙書...又買了好幾本


簡單的立體書...聖誕節~


貼紙書again
 
















新出的usborne揭揭書...幫菲傭姐姐買多本


睡前故事~


賣家送的....

摸摸書again












中文書小嘉唔會淘....都是台灣買


這本書很有趣!!!

用手指玩書^^


同燈光玩遊戲!!!


bb版photo hunter!


實在有少少誇張!!!







8 則留言:

  1. Hihi! 請問rainbow fish, 1001 Christmas things 和 mega things 在哪家淘? Thanks and have a nice day!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://shop63053753.taobao.com/shop/view_shop.htm?spm=a1z0k.6846093.1130970145.d4912205.NhOBsv&shop_id=63053753
      我係呢間淘架!!!

      刪除
  2. 真係好誇張啊~~~ 我都跟你訂咗1SET9本果套揭揭書呀! 好正!!
    其他摸摸書, 我覺得有幾本都夠了, 不用買太多, 因為來來去去差唔多款咁~
    我已經唔敢再買英文書, 因為之前已買落好多, 加上oxford果套都未正識用到d書, 都唔知睇唔睇得哂~ 依加買反而想買啲中文的啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!!!其實係我自己買到痲咗!!!真係忍唔到手狂買咁
      其實D摸摸書真係本本差唔多,用既英文字都一樣,當係俾阿仔望多幾眼咁啦!
      oxford path呢家都係每日俾佢睇兩三頁,at least佢呢家見到D書會笑笑口,會用手指指住D圖書,都認真咁望一陣,我諗應該等佢一歲左右,會開始認真睇吓,我打算一歲俾佢試吓上oxford path既playgroup,有playgroup cupon唔好浪費~

      刪除
    2. 我都諗住1歲比佢試oxford playgroup, 但上網見有媽咪話free 的playgroup好難book 位, 成日比哂d 位比$$上堂的客, 所以到時睇吓情況點, 果個月一開始有得book就快d book~

      刪除
    3. 係呀!!!?
      我見oxford path sent嚟既email話佢仲有另外一D時間既playgroup,可以打電話問,我仲諗住會容易報添!!!
      我仲諗住用晒D cupon,如果上得OK會繼續~

      刪除
  3. 下年?仲有兩個月咋喎!哈哈

    回覆刪除