2013/10/2

Papa MaMa & Matthis的大世界 - 2013遊韓準備@Matthis

自從2011年去過歐洲之後
因為Matthis的出現
所以小嘉和上進已經差不多兩年無旅行
剛好上進十一月會去韓國attend seminar
於是...就全家總動員來一個韓國之旅

未開始執行李
就已經要準備一大堆東東
首先...食
小嘉和上進食很方便
但Matthis就要預先準備

為怕到時會敏感
所以小嘉要買定不同的baby food
先在家試過
沒問題就可以帶去韓國

一大箱食物...櫃桶都不夠空間放lu~

有早餐,午餐,晚餐...仲有餅乾零食...食物對Matthis來說,很重要
係令佢和我們食飯時坐定定的工具



2 則留言:

  1. 唔好意呀...冒昧打擾你。我係"TOBY媽"果個BLOG睇到哩,你都有搵張CF(裝修果位),請問你可唔可以俾佢資料我呀? 我EMAIL: ellagd5gd@gmail.com 。謝謝。~.~ 乜都唔識, 好愁哩。想搵個好D既裝修師父。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無留低佢既資料,我試吓幫你問吓阿toby媽哎

      刪除