2009/10/17

我的手作仔 の Corsages~

終於拾得放上嚟啦!!!其實整好左成個幾星期...不過reader讀唔到張咭...所以就.....
好!呢家放相....我真係忍唔住要讚自己....真係好靚呀!!!D姊妹之前問個corsages係咪俾佢地做紀念品,當然係啦!!好彩無失禮到咋^.^



係我自己設計呀!!!你地睇....有條鍊仔係前面o架!!!!上面粉紅色的係水晶...係swarovski嚟....當然,其實係深水po買.....都OK閃呀!!!

係咪好羡慕我D姊妹呢~

3 則留言:

  1. 咦..Kawai
    睇黎繼 yee 0既"旺夫"班 再到小sin 子0既 "升呢", 就到你開班教手工bor!!
    我個d 真係你一成都唔夠!! hahaha

    回覆刪除
  2. 我都要向KAWAI多多學習, 真是好靚~

    回覆刪除
  3. littlekawai17/10/09 21:33

    哎呀!!!你地搞到我面都紅晒啦!!!!!!(雖然個心係度飄飄然...)

    回覆刪除