2009/10/30

開始忙碌 ... 50天倒數!!!

原來....不知不覺....今日已經50天倒數....


呢幾日真係開始忙....忙看帖,觀禮咭,盆菜咭的draft,然後又麻煩弟兄帶我去印刷廠那裡,終於.....暫時放下心頭大石,如無意外,十一月中前就可以拎帖啦!!!


但之後還有婚禮程序表,現在還在等天恩堂的回覆,願主保守....


自己呢幾晚,食完飯,忍唔住睇埋宮心計後,就做table number card的設計....因為都是用回自己之前整請帖的圖案,所以感覺很一致...我還每一張table number card都加一段金句,不知到時有多少人看得見,但總希望當中有一兩個人看後而有所感動....為去向萬人傳福音作少少...少少的工吧^^


自己呢家又心郁郁,想整婚宴座位表的圖...我見banner shop做埋有foam係後面都係幾十蚊,都好低玩哎!不過...我要點畫D枱的位置.....唔知最後會唔會放棄呢??!


聽日幫男友將佢D家當搬到暫住新居....我剛剛的抽筋先好返..希望唔好又嚟過啦!!唔....超期待最終居住地的興建....我一定一定要全程直擊...我要將佢由一塊泥地變成我們的dream house的過程一一拍下...


下個月開始踏入超忙啦!要拎擬申請結婚書,要去教堂交Final deposit,要去同佈置公司傾佈置,要同兄弟姊妹食飯,要派帖,要訂花球,要買三吋高踭鞋,要......


不過,縱然好像很多事務,仍會交託給主.....願主在我的身上得榮耀!


2 則留言:

  1. 加油喲!!
    我得返一日jar,你好快就會到0家喇!!

    回覆刪除
  2. 得返一日的比比都黎坐坐呢~~~
     
    我都好似好多野做, 但又唔知要做d 乜好呢!!

    回覆刪除