2009/10/17

Grace on Cross Stitch - angel proclamation~

我呢D一係唔update...一update就連續三篇...啞晒!!!


好!講返正題.....



終於逃離做結婚佈置的黑洞裡面....梗係立即重回我的十字繡懷怉啦!!!

好無奈....其實之前係整緊一個sunflower plays的...但係.....我......我.....算啦!!!舊事已過,一切都成新的了.....所以...都係忍唔住開左個新的.....今之一定能夠繼結婚用的兩個刺繡作品後的完成品(一定要完成呀!!!D珠仔同特別線好貴呀!!係英國訂返嚟...唔可以唔完成佢呀!!!!!!!!)



咦...突然醒起....結婚用的兩個刺繡作品未裱添.....記住記住....







材料~今次唔係用太多色...但就有幾隻唔同色的beads,同埋會用冷...真係第一次見...好想快D見到完成品....

P.S.好鍾意呢個盒...我細妹係英國買俾我o架!!其實之前覺得佢有D阻掟....佢係屋企形狀...放又唔放得多野,點知.....我今次十字繡的東東全部同可以放任去(除左圖紙外...),拎到返公司,D同事都勁讚^.^...佢仲要好平...好似$1.99英磅....超好呀!!!!







完成的作品係咁樣.....其實都唔係好清~








開始中....只係見到隻手的物體.....



沒有留言:

張貼留言