2013/11/27

Matthis的學習世界 - Little Montessorian

小嘉一直希望Matthis可以成為一個滿有愛心
獨立,有自理能力,有專注力,自學,有自己思考的小朋友
但講真...要點做都真係行一步諗一步
有時買書看看參考

直到有日hoiling EE問小嘉知唔知咩係蒙特梭利
聽就聽過...但係咩真係唔知
於是上網搵資料睇

原來...Maria Montessori所提倡的教育方式
就是小嘉心目中想要的
看完資料後...覺得好似有一D具體既方向方法
可以令小嘉去嘗試去做

簡單嚟講
蒙特梭利係提供一個自由既環境俾小朋友自由發揮
呢個自由環境並唔係自由到無止境
係要係一個規範下自由咁去選擇去做自己喜歡既事
例如...要尊重其他人,唔好騷擾其他人,用完教具要放好等等
因為小朋友會揀選自己喜歡的事去做
所以...自然就會可以全心全意咁去玩/研究
從而可以培養佢地既專注力
而教具亦係針對唔同發展而設計
有sensorial, language, maths, cultural同埋pratical life

小嘉原來無打算買晒整套教材
不過都會買好大一部份
但好似一D關於生活上的材料...事實可以從生活中搵到

不過,同hoiling EE一齊去Little Montessorian度了解
發現其實如果散買...可能都唔會慳好多
所以...咪又敗咗囉XDDDD

前兩星期已經送咗貨
不過因為搞亂咗
本來送整套但變咗半套
約咗聽日送埋另外半套
期待XDDD

話就話半套...睇返張list其實大約送咗2/5嚟,餘吓既仲有3/5未送

好鍾意呢D本造的教具
呢個櫃裡面有幾何砌圖(好似...未拆開睇)

其實有D都唔知係咩...要等遲D consultant嚟先再拆嚟睇

砌圖...呢D砌圖同普通唔同
好似馬咁,佢唔會亂咁將隻馬cut開再砌返
佢會按返頭,身,腳,尾,etc嚟分開
可以令小朋友對每個部份都有認識

呢D係認識唔同地方既生物既模型

數學...matthis暫時應該未用住

傳聞中的pink tower呀!!!!!

Brown stair!!!

呢個嘢呢....拆咗俾Matthis玩
佢識識地放埋啱圓型同方型
不過...俾Matthis玩時扑幾扑...個手柄甩咗=.="
要買萬能膠貼返先得

唔....曾經買咗個細D版本
duplicate咗添

唔記得咗用嚟放咩既櫃

呢個唔記得叫咩名添!!!!
但呢個好有用,一共有4個程度
可以教到小朋友粗幼,高矮,大小等等既concept!!!

買全套教材會送practical life既教材
話原先要$5xxx
不過其實真係可以係生活中搵到材料
如果唔係送,唔會俾錢買~
 
好期待聽日送埋既下半part
等下星期送埋個櫃
就可以約consultant嚟set
同時再問點同oxford path夾住嚟用
小嘉要加油!!!好好咁利用D工具嚟幫matthis成為一個樂於學習既小朋友!!!



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!!我自己都勁想玩XDDDDD

      刪除
  2. Hi! I am also interested in Montossori ! Wanna know about the cost of these educational toolsssss! Very attractive and nice! Thankssss!

    回覆刪除
  3. teddy,佢全套(Sensoril, Cultural, Language and maths)要$41,800,咁買晒全套再送埋Practical Life set,一年任上parenting worksop(不過佢只係sat / sun有堂,而且唔係個個星期有,大約一個月有兩堂上咁),送一年membership.
    不過套practical life, consultant話因為D材料好難搵,所以之後訂既可能只會送部份(我估好似學扣鈕個D咁),有D唔會再有.
    不過可以只買某一個set既,價錢要睇係買邊個,舉例我上次問只買language好似大約$9300.
    如果再有問題,再問我啦^^

    回覆刪除
  4. Wah~~ 好貴啊~~~ 我唔捨得再用幾萬蚊買教材喇, 雖然好有益, 但我都無乜時間陪佢玩太多野, 諗起遲d 每星期要去上一日playgroup, 已經覺得放假的時間好不夠用....T.T
    聽講救世軍係用蒙特梭利教學法ga~ 你會唔會考慮俾仔仔讀哩間幼稚園?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好貴呀!但我都幾buy蒙特梭利,所以自己用少啲買佢俾阿仔。
      我自己湊,相對多時間啲,所以都ok嘅。
      救世軍要一有出世紙就報名,我無報,同埋我唔打算幼稚園讀蒙嘅學校,因為怕小朋友唔適應小學生活。
      不過,其實救世軍只係用咗部分蒙特梭利嘅教學法,唔係真嘅純蒙特梭利( ^ω^)

      刪除
  5. 感謝妳的分享! Mine is a small Dragon Baby, got a headache abt his PN class! I also buy the method of Montessori ... I also want to send him to these types of preschool. However choices is limited and it can't link to the curriculum of Primary School in Hong Kong... That's wt I am worried abt ... But for home learning , really a good try and start;)))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你想法 樣,我覺得蒙特梭利係好既教育方法,但係如果小朋友讀蒙既幼稚園,但將來可能好難適應傳統小學既環境,所以買教材係屋企用,同埋平時既教育都跟/蒙既方法,我相信對小朋友都有一定幫助.
      你個BB幾月出世呀?如果真係好細B,考慮俾佢做蛇年大B,你可以照同佢報龍年N班,有學校收可以繼續讀,其實上到小學,大B細B都唔大分別,係呢家先緊要啫

      刪除
  6. Haha my baby was born in Oct ,唔大唔細~~~ I also brought Oxford Path before he born... Also consider for Montessori...also living in village house, also like doing research for Baby...How similar we are! I have made an appointment in this coming weekend to know about Little Montessori. 今天養小B真的不易~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真係好似喎!
      你約咗邊個consultant?我係rio,唔知會唔會一樣,講真,如果你本身有興趣,好易俾佢地sell到買,除非你係好理智嘅人,╮(╯▽╰)╭,如果聽完再考慮,一定要堅持XDD
      如果你真係買咗,14/12有堂,可能會見到你^^
      呢家嘅bb,都唔知叫幸福定辛苦,但做阿媽真係要考慮好多,想佢開心咁成長,但又怕佢將來讀書路難行,唯有盡力兩者中間拎個平衡

      刪除
  7. 我感到我條路難行過BB...又要返工,又要返學,又要做paper,又要考試,all weekdays,from a.m to p.m,無停過(幫人教仔仲多過對自己個仔@@@@希望過了十二月會好一點)我約了Queenie,哈,看我的定力了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你做老師???真係好辛苦呀!!!由朝忙到晚,要抽時間照顧仔仔又要休息...所以working mum好偉大!!!
      希望你BB可以搵到間好既幼稚園,起碼嚟緊幾年煩少樣嘢
      哈哈哈!!!加油!!!我約咗個consultant下個月中上門set up,到時佢會教埋我點樣oxford path同montessori一齊用.

      刪除
    2. Haha!!! Yes.... in a primary school~~~ Looking forward to Oxford cross over Montessori
      Maybe we can gather in somedayssss.....

      刪除
    3. u've bought montessori???!
      if positive, we must meet soon!!! I'll try my best to attend all workshops XDDD

      刪除
  8. Looking forward~~~ will make decision after consultation today ;)

    回覆刪除
  9. Brought with $41800 plus adding a whole Practical set , also with a ABC 掛牆袋 @@$$$

    回覆刪除