2013/11/21

Papa MaMa & Matthis的大世界 - 大帽山@15.11.2013

香港一日遊一浪接一浪
(其實只係簡單搵個地方行個圈XDDD)

今次去大帽山川龍....飲茶!!!
小嘉上網搵資料
基本上川龍有兩間酒樓出名
一間端記,另一間係彩龍
小嘉今次揀咗去端記
睇吓遲D有無機會去彩龍...
不過要等爸爸再有咁長既大假都唔易喇

今次同埋婆婆豬咪姨姨一齊去...臨出發好開心

又係十點幾時間....Matthis又再Zzz~
 
weekday去瑞龍...都唔係太多人
不過都要搭枱
我地上咗上層露台位
但好搞笑
上到去有張枱可以坐到十個人
而我地去時已經有四個人坐
職員叫我地搭呢張大枱
當我地坐時(其實都幾濶落)
坐緊既一個中年男人(佢D朋友去晒拎嘢食)
又話咩迫,又話咩無位差
阿叔叔,係呢D地方飲茶預咗人地搭枱架啦
不過呢D都唔搞笑
最搞笑...佢竟然可以咁樣講:
「呢度咁迫,你地不如坐個邊(指露台邊勁晒同只可以2個人既位),
你地可以分兩張枱坐,咁咪舒服D」
呢位叔叔真係好搞笑囉=.="""""
不過後尾聽佢不停好自以為是咁同朋友傾嘢
都知佢個人係咁得意

係端記係自己拎嘢食
如果無可以同職員落單
芋豬腩肉...超濃味
我老公就好鍾意喇
其他食物都OK...都係較濃味
食到飽飽,但價錢又OK喎,四個人都係$179,抵!!!
豆腐花都OK滑,但最好味覺得係

去完川龍返錦田途中...見有郊野公園
就同Matthis係裡面兜個圈
 
佢真係好鍾意出街XDDDD


1 則留言:

  1. 我個仔又係勁鐘意去街! 可能平日被困得多, 一出街就超開心~

    回覆刪除