2014/1/20

Matthis的大世界 - Happy Birthday Party @ 01.01.2014

第一年同Matthis一齊慶祝生日
(無錯係一齊,因為小嘉同Matthis係同月同日生日架!!!)
所以...容許自己浮誇一次
搞一個小型生日會
下年開始唔會再搞
簡單同公公婆婆EE食個生日蛋糕就算喇!!!

小嘉係淘寶淘咗支氦氣返嚟!!!

仲買咗好多波波~

呢串係for Matthis的!!!

wow~超多波波...不過室外超大風,吹到打晒結=.="

係natural chiffon訂咗個cake tower!!!!!

D蛋糕真係好好好好靚...味道都唔錯
當然,同普通蛋糕比,未必一樣咁好味
但相比糖霜立體蛋糕,真係算唔錯!!!


呢串波最後長駐係法拉利後XDDD

砌好個cake tower,真係靚到無朋友~
 
經過完呢個一歲生日會
小嘉更肯定...
仔...你唔使諗搞咩M記生日會呀!全班同學生日會個D喇
實在太煩太難搞
自己人都覺得有氣無碇抖
更何況請埋其他人
希望阿仔唔好要求要搞生日會啦
如果真係要....唔該上進爸爸籌備啦~


8 則留言:

  1. 我都開始著手攪啦!淘氦氣ok 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. OK,我搵到個間,送到香港住宅區都係人民幣40蚊運費咋!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. http://trade.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?spm=a1z09.12.10.374.FvNsa6&tradeID=487178007338284

      刪除
  3. 我都攪緊喇~~~ 好期待!! 不過以後再攪唔攪就遲D 決定, 好多人都係攪完1歲就唔願再攪生日會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後係攪都係D簡單自己人咁,不過如果阿仔勁想開...到時睇情況啦~

      刪除
  4. 個cake tower好靚呀! 第時搞麥記果D, 有人同你搞, 唔駛自己煩嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係好鍾意同人social,自家人就OK,但如果搞麥記個類,可能係阿仔幾歲時,咁可能要叫埋佢D同學仔同家長,咁我又會覺得好煩喇XDDDD

      刪除