2014/1/30

Matthis的大世界 - 努力培養耐心

小嘉一直都好感恩
因為身邊有好多小天使
可以教導小嘉去教養Matthis

而其中一個小天使就係Hoiling EE喇~
由未有Matthis到大肚到生咗
小嘉都Keep住同hoiling &川川聯絡
見到川川既自律耐性
真係好羨慕...

而hoiling亦都毫不吝嗇同小嘉分享育兒既方式同睇法
所以小嘉有咩難題都會諗起hoiling

首先...講忍耐
其實呢個能力對小朋友真係好重要
呢家小朋友好缺乏呢個能力
想要咩就要,得唔到就會失控
其實就係無咗呢個能力
家長(尤其是長輩)以為小朋友有咩需要都滿足都係到佢地好
但其實咁反而係害咗佢地

因為小朋友從來無嘗試過失敗,得不到既感覺
但...人始終要面對負面既事情
如果小時無好好咁培養出面對呢種事情既能力
大咗..要佢地突然去面對係好辛苦好痛苦既事

所以小嘉唔會咩都就晒Matthis
而且亦跟隨hoiling EE既方法...延遲滿足

小嘉由Matthis10個月大左右開始訓練
方法其實好簡單...只係每餐開始時都要count 10
要望住D飯飯去等10聲
久而久之
Matthis呢家就算好想食
只要小嘉講:數十聲
佢就自己會收手...等
(當然間中有一次半次佢唔想等...但小嘉都會堅持)

而呢家呢個方法都開始擴充範圍
例如有時Matthis發脾氣想搶人玩具
小嘉就抱住佢要數10聲
基本上都可以成功

而最近...一件事令小嘉真係幾欣慰

看到這個背影嗎...充滿盼望XDDD
 
事情係...
當日Matthis勁想玩三輪車
其實同佢玩咗一陣
但堂家姐返咗嚟...而家姐好想同Matthis一齊出祠堂玩
不過家姐要先食埋下午茶先
於是...小嘉決定等埋一齊出
 
最初,Matthis喊晒要出去玩車車
但小嘉同佢係屋內行一個圈
佢冷靜咗D...
再同佢講:家姐都好想出去玩,不過要食埋嘢先,不如一齊等埋佢啦
重覆講咗兩三次
小嘉就由Matthis自己係屋玩
而小嘉就坐係梳化睇報紙
 
點知抬頭一望...就見到以上情境
Matthis坐係門口望住架車
但就無咗發忟...而係真係好似表現出一個努力等待既樣
 
小嘉真係好感恩
覺得Matthis真係明白亦願意等待
 
感謝天父帶領
小嘉知道教養Matthis仍有漫漫長路
願天父繼續保守
賜聰明智慧
更感謝天父賜下很多小天使在身邊


6 則留言:

  1. 我阿囝脾氣好大, 玩緊啲野如果搶咗佢, 佢就會爆喊, 咁可唔可以又用收10聲咩個方法呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仔呢家有時都會發脾氣,我唔知數10聲呢吓有無用,不過你可以試吓,我就由佢食飯開始既,因為佢鍾意食嘢,每次開始食前同佢講,我地數咗10聲先食,初初佢會想伸手拎嘢食甚至會喊,但我會捉住佢隻手仔,用好開心既語氣講,數完10就食得喇,跟住開始數1-10...久而久之,佢就知道係有得食,不過要等陣啫,再慢慢延伸到其他事情.
      其實我覺得佢係明白到...唔係唔俾佢,只係要等陣啫...所以佢就學到等待喇!!!
      (不過有時佢想玩既嘢無/堂家姐同佢爭,佢都會發脾氣,有時數10佢都keep住喊/叫,我會堅持要佢等待~)

      刪除
  2. 想跟妳分享這個3P親職課程,可試試,免費的;)http://www.fhs.gov.hk/tc_chi/main_ser/child_health/child_health_3p.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個課程好正喎!!!不過佢要小朋友2.5歲先上得,我仔1歲,未上得住~

      刪除
  3. 多謝您分享!你教完我果日開始都同QQ延遲滿足,QQ本身係急性子,呢個數10聲好啱用黎train佢!hehe~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油呀!!!我覺得QQ應該OK架!!!
      我地呢家勤力D,好好咁培養佢地適宜既待人接物態度,咁第日我地就可以好嘆架喇!!!

      刪除