2014/1/5

Matthis的學習世界 - Pario幼潛last lesson @ 17.12.2013

時間真係過得好快
10堂既幼潛眨吓眼就上晒
呢個課程好得意
導師會有好多唔同既用具同遊戲去訓練小朋友既大小肌肉
亦會等D小朋友學習吓相處

到最尾一堂...因為個日落雨塞
搞到我地遲咗15分鐘先到
第一次遲到咋

不過,最尾一堂原來係做評估
小嘉覺得好好,因為可以好詳細咁睇吓小朋友既發展

so far做完評估
梁姨姨都話matthis既發展唔錯
相對同月齡既小朋友都發展得快
呢個令小嘉都有D安慰...
雖然阿仔體重差D,瞓覺又差少少
總算有樣嘢係好DD既

小嘉無再報之後既幼潛
其實好想再讀
但係嚟緊matthis要上oxford path既playgroup
而montessori個度都排緊隊
預計3月會有得上堂
到時一星期有三日要上堂
所以無可能再上
其實一星期要上三日都幾多
所以小嘉報咗先
睇阿仔上成點...如果太辛苦或者佢唔鍾意
咁就要考慮點改變吓
(不過我估阿仔會好鍾意上...因為只要有得出街佢就好開心=.=)

 
去到有嘢玩...阿仔玩得不亦樂乎~



上完堂,同qq妹妹一家一齊睇燈飾,行街街

之後仲一齊食大餐添!!!





2 則留言:

  1. oxford 的playgroup我打算阿囝1歲後就開始上, 想請易唔易book?

    回覆刪除
    回覆
    1. 荃灣無1歲班,我報銅纙灣既班,我十月尾左右報,佢話有可能開班,後尾12月頭再打去問佢就話1月有班
      你早D打電話問定先,其實佢有兩個人就開班,阿仔今日第一日上堂,真係得兩個小朋友.我有個朋友個女二月尾一歲,我到時會再同佢夾,睇吓會開新班定佢入我呢家個班.

      刪除