2014/1/30

Matthis的學習世界 - Montessori workshop Sensorial II@04.01.2014

又再上workshop喇!!!
因為sensorial I已經一早上咗
所以一上就上II
要等遲D再上返I喇!!!

今次上堂較maths輕鬆D~
輕鬆係指無咁複雜
因為maths真係要step by step咁去做
好多教材基本一講就明點用

不過唔好睇少sensorial既教材
表面上好似比mathematics既簡易
但連maths既導師都話sensorial係好緊要
因為佢係可以開啓小朋友既智慧
事關佢用唔同既教材去刺激小朋友既唔同感覺
同小朋友將來既學習都會有幫助~


其實sensorial裡面既教材都有好多數學concepts係裡面
好似呢個類似積木既嘢
又估唔估到係咩???
其實係佢(a+b)3次方!!!!!!!!!
 
當然啦!!!
其實我地示範時唔使解釋咩係(a+b)3次方
事實亦未必能夠識解
但小朋友係做既過程可以摸到feel到
佢潛意識會有呢樣嘢係度
對佢地日後學數都會有幫助~
(我都唔知係咪真係好勁,等matthis大咗計數就知喇!!!)
 


其實阿仔仲細
好多時D教材都未真係可以跟住做
佢只可以拎住當玩具咁玩
不過小嘉就成個傻婆咁
要盡量堅持去正確示範
而最成功都可算係pratical life既教材
阿仔做呢個"筆"豆好開心
可以專心成半個鐘係度玩....
不過....
之後就玩厭咗
但都可以維持到10-15分鐘既


5 則留言:

  1. Matthis仔好專心,妳教得好好喔!
    還有,請問妳在哪裡找到合適他們坐的小桌椅?
    順祝新年快樂;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套枱其實係淘寶買,都係其他媽媽介紹^^
      如果你有需要,我俾條link你^^

      刪除
  2. 有點像Woody desk set!
    還好,請link給我,至少不會亂買或買錯:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢抄款,所以勁似XDDD
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.sRztnv&id=17824475421
      我係度買~

      刪除