2009/11/3

My LoVEly TeMpORAry HomE

Yeah Yeah Yeah !!!! 今日得消息....有開工紙啦!!!!待contractors' quotation齊備,就可以簽約開工喇!!!!!!!

不過係未有dream house之前,都要有個lovely home暫居啦!!!星期六已搬了物資入去lu~噚日攰到想死的情況下,大約8成執好....影左少少相...睇吓先!!!



由大門入去看到的景象....抹得好辛苦呀!!!

大門的左手邊就是kitchen啦!!!好亂...未執=.=


再行入D,dinning room的左手邊有部digital piano同埋一張枱...張枱污糟到抹死我!!!


右手邊呢..就係sitting room,呢張sofa好舒服哦!!!


再行入D的右手係一間房...但係呢家無用....都無咁多人係度住...


左手邊呢就係浴室...有少少亂....


最入面就係我地的房...都好OK有queen size的大床,又有好大的書枱...有我的化妝枱...不過暫時無用...未搬入嚟,無咩野要放...

介紹完畢!!

3 則留言:

  1. 勁正喎!乜都整晒,唔使煩呀
    [版主回覆11/04/2009 08:54:00]係呀!!!乜都唔使買...連洗潔精都有幾支擺係度,不過真係超多櫃,抹到我死左咁濟~

    回覆刪除
  2. 真係神恩典夠你用,很大很舒服呢
    [版主回覆11/05/2009 22:45:00]哈哈!!!真係好感恩...因為只係暫住,本身唔想買任何傢俬,怕第日間屋唔o岩用,點知天父就真係俾一間所有東西都齊備的屋我地,真係好感恩.天父真的會提供我地所需的!!!

    回覆刪除
  3. 哇~~~~ 呢個temp lovely home 已經咁正, 將來你們的真正lovely home, 一定會更更更正, 最緊要, 係有神同你地一齊住哦!!!
     

    回覆刪除