2012/8/6

2012 BB展終回@05.08.2012 free gifts

BB Expo @ 2nd
round



 



今趟真係大出血喇!!!!



BB展最後一日最後衝刺!!



 



首先,因為剛好朝早九點半要去會展bid車牌



順利係大約十點完成基本手續去hall 1!!



 



去到會場唔多人呀!



VIP日排到傻傻吓先換到gifts



last day好輕鬆咁就換到



基本上十點行到兩點多



係過一點後先好多人~



 



先睇睇今次既free gifts~~~

行完BB展先食午餐

369上海舖味道都不錯~


呢日換到既free giftsVIP日仲多=.=”


先睇睇今次既free gifts~~~



呢份唔知係咪free gifts



定係要報名先有(因為好大份,裡面內容好詳細)



其實佢係五角大戰裡面個言語治療師既公司counter



估唔到其中一個上過電視既治療師



原來是上進大學暑假活動時既同學



呢個師姐(我相信佢應該係早我 一兩 屆~)



一見上進即帶佢入個counter睇有咩gift可以俾我地



不過搵唔到D for newborn



呢套giftfor 一歲以上



係教D小朋友語言能力



同叔仔個女玩過吓



覺得都好有用~



師姐話到我地阿B一歲時



可以搵佢教我地用



仲可以介紹D試玩playgroup俾小B



有爬石牆個D體能活動~



好似好好咁希望到時joindiscount!!!


沒有留言:

張貼留言