2012/8/23

瘋狂購物@梳化

Crazy Shopping @
Sofa



 



小嘉一直打算小B要學習獨立



所以希望佢盡早可以瞓自己房



不過因為小嘉和上進的房跟小B的相隔一層樓



所以如無意外,要等到小B可以自己瞓過夜



才可以讓他自己睡



不過就算小B跟我們一間房的時間



小嘉也會由開始BB床放在我們側邊



慢慢去到遠離我們的位置



等小B慢慢習慣我們不在他視線範圍啦!!



 



因為小B最終都會回歸自己房



所以小嘉一直都打算在小B房放一張armchair



可以放便餵奶時有地方坐



 



但經過上進的考慮再加上佢既慳儉性格



所以最後決定買張平平地的二人梳化



計過數其實張梳化只放幾年



B大少少時房間就要改裝



到時要放兒童床,衣櫃,書枱,書櫃等等



 



於是左睇右睇(其實主要係上進睇)



終於成功俾上進係實惠訂了一張



無論價錢,顏色及款式都大致符合佢預期既梳化!!!!!



 




梳化是仿皮米白色


其實款式就是簡單就OK


不過因為怕小B房太多顏色混亂



所以為咗就呢張梳化



BB床由原先想要既白色轉了原木色



可以跟地板色調一樣



 



題外話:



小嘉要俾個dislike實惠既送貨服務!!!!!



真的很不知所謂!!!!



首先,原先約了之前的星期六送貨



時間約了中午12點至2



因為上進未放工,小嘉又返了珍妮家



所以由上進爸收貨



上進爸媽每天朝早都出門買餸



但佢地多數無帶電話再者..有帶電話都無用



因為送貨既人無啦啦十一點幾打嚟話送貨



上進都話未夠十二點,屋企電話無人聽



叫佢地十二點送嚟!



當時係11:50左右



點佑實實D人話唔得話要走



好啦!12:00上進打返屋企



上進爸準時回家



即刻打俾實惠問佢地呢家送得唔得



(強調我地無遲到係佢地早到!!)



但佢地話架車走咗所以唔得要再約時間



咁都OK...其實上進呢次同佢地溝通語氣都OK



因為見佢地都仲有D禮貌!!



 



於是再約到噚日



送貨時間係實惠俾既唔係我地要求!!



呢點要強調係我地就佢時間!!



好喇!!約時間時都再講一次:你地約13:00-15:00



係咪真??唔好又無啦啦早嚟!!!



你講咗幾點,D家人就幾點係度



確定咗呢個時間



結果呢!!!!!



 



佢地又十一點幾打嚟!話可唔可以十二點半送貨!!



!!好不知所謂呀!!!!



時間係你約既!!你唔係計好時間咩!!!



上進今次真係發火話佢地明明時間自己約



但次次佢地自己都唔準時早到



今次同佢講明唔知屋企有無人唔知收唔收到



個送貨人就發侮氣話:咁我準時1點到!!!!



點知過咗無耐論到應該係實惠customer service個邊打嚟



又問可唔可以早D送貨!!



呢家咩事呀!!送貨佬拗唔掂就搵CS



上進唯有將過程再講多次



 



最後!!!佢地咁不知所謂好有骨氣話一點準時到既送貨人



咪又係早到咗!!!!!



好在今次上進爸係度先收到貨!!



上進爸講返D人一嚟就黑口黑面都算!!



因為張梳化要上返四隻腳



上進爸就同佢地講上實D!!



點知呢D不知所謂既人竟然話:



如果鬆咗你地有鏍絲批咪自己擰返實囉!!!



 



D係咩態度呀!!



大佬!!你地送貨唔係免費架!!



我地係要另外俾錢架!!!!!你呢D態度真係好唔得囉!!!!!!



要再去實惠買傢俬….



真係要諗清楚費事又俾錢買難受!!!!!


1 則留言:

  1. 文大小姐23/8/12 14:42

    我在實惠訂過幾次野, 不過唔記得佢哋係咪每次都準時到, 因為我多數約星期六收貨的, 會在家等貨到~ 裝收時D 傢俬送野嚟都預咗啲送貨既唔會咁準時, 都係大概預, 邊有咁好講到幾點準時到達~ 不過佢哋遲到or早到應該用番好d既語氣對客人, 咁客人先會體諒ga ma~
    [版主回覆08/23/2012 14:57:27]最嬲係第一次送貨,其實佢地早到咗D,只要佢地等多幾分鐘,我62就已經返到屋企...但佢地唔肯,佢地開車走咗無幾分鐘,我62返到,我62都無遲到.咁都算...
    到第二次,咁又係就佢地時間,因為都係等62收,都問多次係咪真係呢個時間,佢地又實牙實齒講,因為62朝早要出去買餸,佢要快D買完返嚟...其實如果佢地一早講,有可能早少少/遲少少,咁我地都無咁嬲,最衰係第二次送貨,老公都問清楚係咪呢個時間,唔好又早咗嚟...點知第二次仲衰過第一次,早咗個幾鐘打嚟,激到我老公紥紥跳!!!
    講真,平時我訂貓糧個D,佢地都會早咗/遲咗嚟,但人地D態度唔會咁差囉!有時佢地真係早咗,都會問有無人係屋企,如果真係無,佢地都會好好禮貌話可以送晒其他人先再嚟/第二日再嚟,有無問題...咁當然大家夾啫.
    但實惠D人好似一定要人係屋企隨時ready等佢咁!!!最衰仲要佢唔係免費送貨喎...免費我都忍你,但要我地俾送貨錢,日期時間我地就晒佢,佢都咁既態度,就真係勁衰呀!!!

    回覆刪除