2012/8/24

香港人...點解會變成咁>~<

Hong
Kong
@ 24.08.2012



 



小嘉發現現在的香港人



比起洗腦既國民教育



德育堂更有迫切性要上!!!!



 



上星期,因為上進on call



小嘉返咗珍妮屋企瞓,所以會搭西鐵返工



其實上西鐵時已經要超小心



因為實在太迫喇!!!



不過感恩在西鐵都尚算OK



 



到尖東站時要轉地鐵



去到尖咀站時小嘉前面企咗一個中年既OL



當車埋站時前面的OL無等D人落車就衝咗入去



小嘉當然等D人落車先啦!!



一個好簡單道理架車D人唔落車



你邊樹有空位可以入到去呢????



同埋D係基本禮貌你係咁撞入去



會整親架!!!(或者俾人整親!!)



 



小嘉企係門既側面等D人出嚟



係呢個時候有個後生化行妝既OL



由另外既車門插隊走咗去小嘉前面



又係唔等D人出就衝咗入去!!!!!



OK!!你入先小嘉繼續等



當所有人出晒嚟



小嘉見到尖隊小姐旁邊有足夠位置



(呢家唔會搏,粗身大細,緊係見有足夠位先入啦!!)



(點知唔夠位,對門會唔會夾親個肚呀!!)



 



一入到去,個尖隊OL就好似發咗癲咁!!



係咁又推又撞,想撞返小嘉出車!!



其實小嘉個刻都好想出車



同個咁既人一齊搭車真係要好小心



但當時已經開始閂門無法出唔到



而個為尖隊小姐仲不停推



問題係佢其實有好多空間



唔明佢仲咩係度不停推!!



 



小嘉鼓起勇氣好有禮貌咁同呢無小姐講:



小姐,你已經尖咗我隊,你可唔可以唔好推人呀!!!!”



呢位小姐好似好無知咁話:



??係咩!!對唔住喎~”



 



於是小嘉繼續搭車



而為咗避免不必要既推撞



小嘉都唔敢貼近尖隊小姐



(現場環境係尖隊小姐有大量空間)



(佢可以遞諣手玩電話而整個身體係無人掂到佢既)



但整個由尖咀去金鐘既車程



少不免架車會有chok chok吓既情況



小嘉都堅持到一吓都無掂過佢



但尖隊小姐身後既人就掂到



點知!!呢位小姐又發癲



一有人掂到佢,佢就係咁又推又撞



小嘉又被佢推咗幾吓真係好無言=.=”



佢身後D人都怒視佢當然佢係唔會理



 



到金鐘要落車



小嘉為保小B安全轉身向去另一車門落車時



寧願個肚轉大D方向轉身



C都唔俾個肚向住呢位尖隊小姐



當小嘉轉身時小嘉都知衰喇!!



因為個手袋角唔小心揩到佢



 



於是呢位尖隊小姐係勁發癲



唔知以為佢有D社交恐懼症咁



又再係咁又推又撞



小嘉真係忍唔住出聲:



小姐,我大緊肚架!!你成日咁推,可唔可以禮讓D???”



尖隊小姐當堂O晒嘴



(其實小嘉都有D,因為相信佢唔知我大肚)



(我咁講完,應該附近既人會卑視佢)



呢位小姐真係好無藥可救



佢既回覆係:痴線=.=”



 



真係唔明點解香港會養咗D咁既人出嚟



尖隊推人撞人但都仲覺得自己無錯



小嘉絕對要教好小B唔可以咁



聖經話要教養孩童當行的道,就是到老都不偏離



相信呢一課很難….但小嘉要堅持希望做到!!!


2 則留言:

  1. 文大小姐24/8/12 12:27

    依加d後生你真係唔明佢諗乜ga!! 我都覺得讀書好唔好都係其次, 德育品格一定要好, 好多野小時侯就要陪養~ 好多時父母都做唔到身教, 咁d下一代又點會好吖~~
    [版主回覆08/24/2012 12:33:29]係呀!!我D朋友都話...我預到既事,係好普通,日日都係咁...
    唉!!香港再係咁,就無架喇!!!!

    回覆刪除
  2. 貓小玲27/8/12 11:40

    我今日返工搭地鐵先預到類似情況, 架車去到南昌站, 都未埋站, 身後就有個女人喺咁迫過黎想打尖落車, 不過佢冇掂到我, 所以都算啦, 咪由得俾佢落車先, 落左車我行快幾步去扶手電梯, 我靠左邊行, 佢又喺我右邊, 到地面時係轉左行的, 咁我企左邊, 好自然係順住人流咁行架啦, 但佢都要插個身過黎想打尖, 但唔夠我快, 我感覺到後面click一click我, 於是咪睥返佢囉... 佢仲一d歉意都冇... 真係離晒譜!! 我都覺得學業成就其次, 最重要都係有禮貎, 有品德, 懂禮讓... 最憎人你推我撞架喇!
    [版主回覆08/27/2012 11:58:31]呢家D人都唔知做咩???行快一步兩步咪又係咁...我成日都諗,咁趕時間就早少少出門口啦!搞到咁都唔知為乜!!!
    我D朋友,尤其是生完BB個D都講,呢家香港有公德心既人得返好少咋!!佢地個肚好大時,往往讓座都係D中年男人/老人家...D後生仔女唔係扮瞓就打機,有D中年女人/OL仲衰到同你爭位,都唔知咩世界!!!
    之前去台灣旅行,真係好佩服佢地D文化,真係排隊上車,D友愛座位正常人真係唔會坐,會留俾左需要既人,係香港...理得你咩位,D人第一時間跑咗去坐咗先算啦!!!

    回覆刪除