2012/8/27

My Lovely Home .... 工人房傢俬@17.08.2012

My Lovely Home @ Maid Room



 



豬咪朋友上星期去完菲律賓



有幾個新的工人姐姐可以揀!!



因為星期六上進要返工就唔到時間



所以豬咪既朋友同另一partner商量後



可以俾小嘉同上進早一晚睇吓姐姐既information



我們首選了一個有少少貌似年青版曾志偉樣的姐姐



 



去到其實都有其他客人係度



咁豬咪個朋友就serve



佢朋友問我地有無心水



如果有就先用電話interview



免得俾人揀咗~



於是就開始爆笑interview….因為小嘉同豬咪



都無經驗同埋有時電話唔清楚



(其實問既時候,對方應該聽唔清楚我地既問題)



 



不過感恩,細妹個朋友好快入嚟



佢完全自動波幫我地interview個姐姐



set咗好幾條case study俾姐姐答



So far個姐姐都答得有文有路



仲唱咗兩首歌我地聽小嘉同豬咪覺得都幾好聽



但豬咪朋友就唔收貨,叫佢練多幾首歌



連個姐姐都忍唔住笑住話好….



感覺個姐姐都幾開朗...於是confirm咗佢喇!!!



佢知道我地請佢佢都好開心,Thx god!!



我都thx god!!願這個姐姐是天父所預備給我們的.



 



好喇!!姐姐呢part settle



咁就要開始準備工人房!!



其實工人房既超簡單傢俬已經到齊!!!



上進係half day off時都砌埋喇!!



雖然都係一D較平既傢俬



但砌完出嚟都OK幾靚喎!!!!


Ikea買的衣櫃,$699



砌咗出嚟都幾OK幾靚喎~

係海馬買了一個超簡單的床架



好似只係$429!!!!已經買咗4個膠箱



可以放係床式放雜物,不過有可能其中1-2個會比上進霸用



放佢D十年都唔會再睇但又唔拾得掉既書=.=”

因為小嘉未必俾姐姐鎖房門



所以都買咗個有鎖既櫃俾姐姐用



咁佢可以自己放D貴重嘢喇~

希望姐姐嚟到可以工作得開心盡責



同我們一家都相處融洽啦!!!

2 則留言:

  1. 貓小玲27/8/12 11:26

    貎似曾志偉?? 咁搞笑~ 咁順利請埋工人真係好喇!!
    [版主回覆08/27/2012 11:31:32]係呀!!佢個樣都有少少搞笑...我細妹話好似年青版曾志偉!!
    感恩都真係算順利,不過始終都要佢嚟到先知係點...希望OK啦!!

    回覆刪除
  2. 好想睇下你屋企ge 設計呀.....!!

    回覆刪除