2009/11/11

感恩!完成多項任務!!!

噚日超開心又興奮完成多項任務…yeah!!!!!


 


首先拎左下午time off…放半日假,先係駱克道行吓睇吓D發現原來有D磚係呢度買都唔係貴大陸好多當然….有好多磚都貴好多但真係好靚呀!!呢家markD號碼,等建築師朋友同佢的同事夾吓或者D好靚的磚會用少少嚟做theme wall都唔定~


 


睇完磚即去尖沙咀marriage regitry度拎婚姻官證明書,拎完又踩落深水土步買材料做回禮禮物(上進青年話佢會做喎….噚日教佢時,個畫面超好笑!!!!)


 


去完深水土步走再搭MTR到葵興天恩堂教final deposit同埋婚姻官證明書,問了 林 小姐可否早半小時取場準備,佢話可以不過要俾$700,咁惟有都要俾啦!!咁佢地D,冷氣,音響都要電費o剛剛有天恩堂的教友練習行禮小姐話我地可以過去望望於是去睇吓….


 


去完天恩堂,又即刻再落荃灣欣欣度訂花球…..好開心,訂了自己喜歡的花詳細如下:


1.      園形露腳的花球:


材料:白色大牡丹+白色小牡丹+淺香檳桔梗+少量綠足球+少量銀絨葉….


(原先諗住只係用白色大牡丹因為牡丹都好貴但係我都好鍾意小牡丹同埋小牡丹做Corsage會靚過用大牡丹啦!!所以哈哈哈!!!!


2.      都係圓形露腳的花球:


材料:瑪利亞玫瑰+粉色小牡丹+香檳小玫瑰/香檳桔梗


呢個又有小牡丹出現啦!!但係呢個會係粉紅色的其實我唔太喜歡那些很玫瑰樣的玫瑰(係咪好難明呢??),但呢個玫瑰唔係太玫瑰樣的同埋D花靚的話會用桔梗..所以好喜歡哦!!呢個花球的花係用細花.所以同白色的唔同同埋呢個的感覺係cute好多….用嚟襯褂的!!用完接新娘再俾伴娘用!!!!


3.      襟花:


因為杜生(老闆啦!!)話用惠蘭(其實本身無諗用咩花但係唔想用太陽花咁佢話靚D可以用惠蘭,但就貴D….),咁因為惠蘭係一串咁如果一次做晒十個就平D!!咁就十個襟花(包括主婚人同司職人員)都用惠蘭不過主婚人(即四個家長)會用誇張少少的襯花..而司職人員就會清雅咁囉!!!


4.      聖壇獻花:


呢個只是很簡單的用馬可百合為主,再加其他襯花


5.      婚桌:


因為婚桌無特別佈置,所以放一盆少少的花束(插在方型的花瓶內)…!!以前見過香檳色的玫瑰但我地揀左米白色的玫瑰我初初都諗唔到係咩色老闆即刻係雪櫃拎左一扎出嚟..超得意呀!真係米白色(即係好似象牙色的!!)…雖然唔係咁鍾意玫瑰但呢個色真係好得意,我諗加埋其他襯花應該會好靚!!!


哈哈!!!訂左咁多野….你地估我地出左幾多血??!


 


去完花店就再去印帖度去度,其實觀禮咭仲印緊..好得意,係度睇住部機一隻色一隻色咁印!!無錯….我係直接去印刷廠度印,全靠主安排一個好好的弟兄幫忙,我先可以安心唔理咁多咁去印D^^


去到首先見到張盆菜帖….嘩嘩嘩!!!!好靚呀!!!!實在比我想像中平好多好多!!!!超開心再望吓婚宴帖的內頁…..OH MY GOD!!!!!真係好靚呀!!!無諗過自己傻更更咁用AI畫出嚟的圖真係可以用嚟印帖而且真係真係好靚呀!!!好感恩呀!!!!因為只有盆菜帖ready,其他要等D墨乾同埋觀禮咭印緊星期四可以拎所以我地兩個最後打道回府,星期五一次嚟拎但臨走,我地兩個都拎走兩張盆菜帖一路行一路睇一路笑!!!!!!真係好開心呀!!!!!!!!!!


 


一日行程完成….最後去食大餐….因為噚日其實係上進青年的生日哈哈哈!!佢仲話生日大出血呀!!!無所謂啦!開心咪得囉..呵呵呵,唔使我俾錢梗係咁講啦!!!!


3 則留言:

  1. 上進青年生日快樂,,,, 話時話,佢呢個咁上進的稱呼好似都係我改的 !

    回覆刪除
  2. 不如我拉幾個姊妹黎食盆菜黎賀下你~hahaha
    不過唔知佢地收工未呢~~

    回覆刪除
  3. littlekawai12/11/09 23:14

    你地係咪有興趣嚟食呀!!係都無所謂呀~~ hoiling...哈哈哈!!係呀,上進青年呢個稱謂係你改...所以你好勁呀!!!!

    回覆刪除