2009/11/15

整靚靚!!!

很感恩...主賜給很愛很好的家人...
為了結婚當天家裡新更整齊,更大....妹妹的房拆了(我嫁後,我房便屬於她啦!!!),又為了接新娘時,樓下可以更漂亮一點,爸爸,媽媽和妹妹,還有妹妹的男朋友都到了我家,為樓下的大閘,圍網油上新油...而我從沒有幫忙過..真不好意思啦!!拆房時要返工,今天要崇拜...回家時工作都差不多完成(事實未完成,我也不會動手....因為D油"0拿"到我雙眼紅了又標眼水...差點連眼睛也不能打開....所以....油油,我是做不到啦=.='),不過...心裡真的很感動啦!!!!

由露台影的.....

很模糊的相...因為露台用膠版封了所有位置...為了防止貓貓"跳樓"...
P.S. 回家時抬眼看見有個人帶了透明的浴帽爬在木梯上...我還以為...為何有個菲傭在家外做工作....原來是妹妹在油油=.=" (哈哈!!激死我細妹啦!!!!)


地下的鐵門...

原是綠色的....我媽咪果然好鍾意紫色....

大閘變了啡色了.....

妹妹的男友也幫手呢!!!!(好!!!加十分俾你!!!!)

另一個妹妹....睇嚟佢好enjoy呢個工作......哈哈!!第日我要油油就搵你啦!!!!

油到無野好油....連D磚都唔放過....

好感恩.....謝謝你們呀!!!!


1 則留言:

  1. 好溫馨喲~~~
    屋企人都為你結婚而張羅呢,你個日一定要好開心,好似我咁high,知嘛!!
    [版主回覆11/18/2009 16:26:00]好感恩天父賜我好好的家人....

    回覆刪除