2009/11/13

Yeah Yeah!!!My LoVEly PhoTOs

好開心好感恩...(所以興奮到呢家都未瞓....),我頭先去伯娘屋企拎左相同油畫啦!!!(因為堂哥幫忙印的,所以放了在伯娘屋企囉!!!)

一去到...首先伯娘係堂哥間房拎左幅油畫出嚟....見到個size,真係眼都突埋....唔係咁大幅呀????跟住我媽咪驚訝地問伯娘:咁大幅??!伯娘回答:唔知呀!!我都無睇過...可能裡面塞左D野保護先咁大幅......返屋企拆開.....原來真係咁大幅....我仲以為30 x 36吋唔係好大....而家望落....成個window咁大..唔擔心無地方掛...係擔心到時教堂同酒樓的畫架會唔會托唔起...不過真係好靚...呢家諗緊會唔會再整多一幅細D....(感恩有堂哥在....好平呀!!印咁大幅都係$750咋....如果細幅的大約24x30吋,就$500-600啦!!!咁係咪算平呀???)

因為已經包好..所以唔拆lu...幅油畫高度差不多係Wall的一半....


跟住就開相簿睇...超緊張...但係好好好好靚呀!!!!兩本相簿都係封面封底水晶有十一頁(即係二十二版)size係14"x10",每本都係$800咋,我上網見過...咁的size唔包設計都要千計蚊...但係我有埋設計....真係好靚....

兩大盒...超重...

很特別的cover...我好鍾意呀!!!!black 個本保護膜反光唔係好清楚...但紅色那本...看看!!我起歡那個fade out效果加有D花花圖案係隔離....超正...我唔記得影封底...封底都有幅相係正中間的^^

黑色zoom近的....

紅色zoom近的....

金金都好好奇~~~

又要感謝主啦!!!
感謝主賜我有個好妹妹...我去了三次影相...她就辛苦三次幫我化妝兼做assistant,感謝主賜我有一個好好的photographer terry,將來的妹夫,不辭勞苦,分文不收仲拎埋假同我地去HKU, central, Japan同macau影相...D相真係好靚,將來攞嚟做生招版,我個靚樣都唔會失禮^^....好感恩天父賜我一個曾做過婚紗攝影的堂哥,得佢幫忙介紹朋友(仲要佢自己幫我做聯絡同苦力),將我們影得靚靚的相排版得非常好,將好靚的相變得更加無得頂^^..而且仲係一個好平的價錢...好開心呀!!!


沒有留言:

張貼留言