2009/11/18

My LoVEly WedDinG の 過大禮

今天是很重要的日子呢...過大禮呀!!!
今日都幾好笑呀,因為原先已約定係早上十一點左右,男家就會來過大禮,於是媽咪就預備十點叫我地起身準備(因為我地好夜瞓....),我媽咪九點五十分叫我起身..我呢頭刷完牙梳緊頭,就有電話打嚟...我媽咪話:唔會係男家呀??!,我回答:唔係啦!我都無飛線,都唔係我手提...但..當我接起電話時......原來佢地已經上左的士啦!!!!Oh My God!!!成屋得我同媽咪外,全部都未起身呀(唔計有個細妹要返工),點算!!!跟住我阿媽即刻走去叫細妹起身,我走跑去換衫,當我求奇著好衫走到露台一望....呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢地已經到左啦!!!早左一個鐘呀!!!我即刻飛落街同嬸嬸返屋企...佢地上到屋企時,我有個細妹仲刷緊牙=.=' 個個都一面未瞓醒的樣.....然後我D細妺同爸爸都陸續歸位(哈哈!!!)...跟住,好快咁分好D野...兩個嬸嬸就走啦,佢地真係令我諗起徐志犘的再別康橋....佢地走後我媽咪猛講:笑爆嘴(無錯,我媽咪係好in,佢會用呢D潮語的!!!!)間屋又亂,我地又未瞓醒咁樣....

不過...最爆係....男友的媽咪係兩個嬸嬸離開十分鐘左右後打俾我,問我佢地到左未,我話佢地走左啦!!!男友媽咪超搞笑...佢話:吓???!我仲係元朗喎(可能佢諗住同佢地係元朗join 埋一齊返屋企),佢地仲乜咁快呀??我就答:係呀!兩個嬸嬸話快D拎D野返去俾你拜神喎~,跟住男友媽咪講:哎呀!俾佢地激死....我都仲係元朗!!
我聽完覺得好搞笑....不過雖然烏龍百出,但真係一個令人印象心刻的過大禮過程!!!!


用擔挑拎嚟的大禮!!!

裡面有的物品.....我地已經拎左三份二走~~~

還有乾貨...

龍鳳餅一對...

我地回的禮!!!

開始分野...(其實已一早分好~)

睇得出邊個最得閒.......屋企好亂..無時間執~~~
走lu~~~


yeah!!!係屋企外面影返幅相先!!!!

沒有留言:

張貼留言