2012/10/5

My Lovely Cats ... bili bala掉轉咗@02.10.2012

Catss @ 02.10.2012



 



又要updatebili
bala
!



其實呢家都keep住一星期見佢兩隻 一兩 次架!



 



如果姐姐十一月尾嚟到做嘢



咁佢兩個就要回歸小嘉屋企



唔使旨意繼續過呢種休閒生活



 



不過住咗係珍妮一排



兩隻嘢既性格就變咗喇=.=”



 



Bala之前係一隻好濫既貓



對住任何人都可以咕嚕咕嚕好開心咁



係人都痴



可能去到珍妮家要自強不息



佢呢家都唔會成日咕嚕咕嚕啦!!



仲要大個仔喇!有毛有翼喇!!



我抱佢佢都用你抱我做咩既眼神望住我!!!!



仲要肥咗咁多!!!對住佢既暫時米飯班主就嗲晒(珍妮)



你返到嚟屋企你就知!!!



我一定會地獄式咁同你減肥!!!!!!



到時你嗲我都無用呀!!!!



 



而相反不嬲cool爆既bili



呢家變咗超嗲人



次次見親小嘉都即刻喵喵喵



小嘉抱佢仲好快咕嚕咕嚕



以前佢都唔係成日咕嚕咕嚕架!!!!



Bili都肥咗少少不過佢本身就瘦底



呢家肥咗少少反而靚仔咗!!



起碼個頭有返D,睇落都cute



唔知返到小嘉屋企會唔會又瘦返呢???


Bala個樣幾cool!!!!?佢同bili唯一無變就係影相,bili要影佢絕對講天時地利人和~



同場加映惡女larlar!!!不過佢呢家惡少咗喇!!



2 則留言:

  1. 「幸福蟲」5/10/12 16:48

    超可愛喵喵~
    我路過,nice to meet you,得閒嚟我blog^_^
    http://blog.yahoo.com/happiness.worm/articles/36588/index

    回覆刪除
  2. 哈哈..
    "你抱我做咩"即係咩眼神,
    XD
    [版主回覆10/09/2012 09:24:57]即係有少少似啤住,但又唔係啤住你,好明顯係好無奈但又懶得反抗既眼神XDDDD

    回覆刪除