2012/10/10

喜樂學習 ... oxford reading tree@08.10.2012

BB Learning @ Oxford
Reading Tree



 



前幾日訂oxford path送既ORT送嚟喇!!



因為實在太多人訂斷晒貨



所以都等咗成兩個月先有



 



返到屋企打開睇~



幾得意喎原來有公仔送XDDD



大約睇吓有D見到有stage 1, 1+, 2 (跟住唔記得喇!!)



 



其實小嘉都未搞清究竟ORT係點



我見個setD story books有又唔知咩read at home



再上網睇!!!!越睇越亂



又有Dphonics又好多好多嘢



我諗全部要買晒無十萬八萬都搞唔掂喎!



 



於是再睇吓香港代理



其實主要都係D
story books
會多人買



再睇到有個台灣媽媽既策略



佢話每個stage都有好多story books



咁就只買其中一個系列每個stage都係呢個系列



咁就會consistent!!!



 



就咁既情況吓….



其實都仲未好了解係咩一回事



或者第日去開oxford
path
上堂試吓問



睇吓會唔會將來訂埋series
2 and 3



會方便同齊D…



盒書其實又唔係真係好大盒,不過裡面都有幾十本書~


打開見到有圖書,有公仔,都幾good~唔知個bookcase夠唔夠放埋ORT???

1 則留言:

  1. 文大小姐11/10/12 10:36

    其實本身套oxford path已經有好多書, 再加埋送既ORT, 我都有少少擔心自己同埋小朋友有冇時間可以睇哂用哂套教材, 你到時睇情況再決定會唔會再買la~ 不過我覺得如果小朋友有幾歲人仔, 又好鐘意睇書的話, 放假多D 帶佢去圖書館借書都係一個好好既活動, 又唔駛錢呢~ 未必需要再買咁多貴價書比佢哋睇, 除非佢極度喜愛ORT系列既書la~
    [版主回覆10/11/2012 14:15:09]其實我都贊成唔好太保護D小朋友,接觸吓唔同嘢可以增強免疫力.
    不過最衰就係,大橋對住條行人路個邊全部係肉檔,D味真係好難頂(我本身聞到生肉味會反胃),如果換轉係菜檔魚檔個D都好D...但元朗得一個圖書館,都避唔到咁多啦!
    [文大小姐回覆10/11/2012 13:38:16]雖然係, 不過無所謂la~ 太驕生慣養又唔係咁好, 我哋細細個都係咁跟阿媽去街市買餸, 應該無野既~^^ 乜都體驗吓嘛~
    [版主回覆10/11/2012 11:15:42]係呀!!我都唔會咁快買住,諗住到時佢睇完呢套,再睇吓佢睇oxford path睇成點,先再諗會唔再買多D.
    去圖書館都唔錯,有好多唔同選擇,第日得閒帶阿B去都好...不過元朗圖書館有度唔好,佢係正街市上面,每次行過都好臭肉味同覺得有D污糟咁~

    回覆刪除