2012/10/29

My Lovely Knitting ... 完成80%的鞋仔@27.10.2012

Knitting @ shoes



 



呢個作品同途下既背心set



睇怕都會被拖拖拖



 



其實對鞋仔已經整好七七八八



就只係差縫好同圍邊



而背心set都應該可以兩三星期完成



(如果發神經起勢咁織一星期都應該搞得掂!!)



 





星期日收到個開心消息



搞到小嘉即刻急速冷卻織埋既決心



 



哈哈哈!!



其實係好無聊



之前織好既angel
proclamation
拎咗去裱



裱好珍妮幫小嘉去拎



 



點知店主問我D圖係邊度買等等



原來佢好多客見到我既作品



都想買咗佢!!!!勁多人想買喎!!



好感恩喜樂,有咁多人欣賞!!



好有成功感呀!!!



 



店主話佢都幫唔少人裱十字繡



但就得小嘉既作品係比較特別



(我相信好多人都繡韓國cute,褔字呢類)



(但小嘉锺情外國圖多D,好似MD呢類)



(咁所以咪好似特別D!!)



 



所以小嘉繡嘢條引又俾人撩起咗!!



再加上織既東東都有三樣喇



但小B房一件裝飾品都未做



所以都想快快手搞吓佢~~~



不過今次既繡繡比較簡單



我諗拎去裱時唔會有咁大回響喇XDDDD


好可愛既鞋底~



其實鞋仔都好快織到有心機一日搞掂


我覺得呢對鞋唔會好靚因為緝咗一隻,感覺有D變形XDDDD

沒有留言:

張貼留言