2009/8/25

有祢和你們....真好~

呢幾日開始要煩多D安排上的問題....佈置借唔借,車的安排,帖的安排(因為我偉大的男友又唔早講...無啦啦又話要整埋盆菜個日的帖.....又要重新記返點樣設計......)


 


唉~我知呢D都係剛起步的小事,但都幾煩人啦!!!不過超感恩的是....我身邊滿有神的愛(以馬內利...神與我們同在....呵呵~我都將emmanuel刻上介指裡面啦~),更加感恩的是,天父賜我身邊有愛我幫我的人,好多謝你地啦~~~


呀!報告吓先:


教堂的佈置進度非常良好.....真的比預期中快....希望可以係9月中前完成~


而帖和程序表方面都好好呀!!!如無意外,9月中都可以比牧師望望...無問題就可以拎去印....


盆菜的邀請帖.....希望呢個星期可以做到個design啦~跟住就可以拎去印....


 


加油呀!


2 則留言:

  1. 你好快手呢,我d 帖先岩岩對完稿準備印jar!!
    努力努力呀,期待睇到你d 靚佈置!

    回覆刪除
  2. littlekawai27/8/09 22:31

    其實係好早之前,襯好多野都無得做住時,就上吓網搵資料,做左D design,而又好好咁教會有個弟兄以前係做印刷,咁佢就幫我手搵人整落去啦!!!我都希望係9月初有個draft出嚟俾牧師同屋企人睇~

    回覆刪除