2009/8/12

我的手作仔 の church decoration (at the beginning la!!!)

呢個係我呢家的工作啦!!!就係prepare church decoration 的materials啦!!!!唉,自己真係無野搵野嚟做....其實買材料的錢,同係出面搵間平平地租DIY的公司都差唔多....不過,我相信(亦希望啦),自己整係最靚o既


俾D準備中的相先!!!!



呢個係我放D材料的盒....感謝士哥比奧之前買的cookies,唔係都無個咁靚的盒裝野(放心,我會用盡佢!!!!),睇個盒,就知我個人有幾咁"整齊"....zoom近D,都唔敢俾人見到間房的混亂.....但係,大家明白啦!!!呢家係完全無動力要去執房......執完無耐都搬走D野啦!!!(請大家留意.....話多唔多,話少唔少,起碼仲有四個幾月先走)



呢個就係做花瓣的布啦!!!我剪得超辛苦,因為把鉸剪好重,我又唔識拎喎,搞到隻手好痛....最後係珍妮出手.....幫我剪晒.....果然係把鉸剪的主人!呵呵!!!呢塊係M size的花瓣,一朵花裡面要有唔同size的合成啦!!!



將D花瓣縫好後,就會變成咁o既樣....我噚日已經縫好晒米白色的細花瓣啦!!!!不過仲有中,大的花瓣同埋啡色的大中細花瓣未整...



最後用電熱槍(個名好似係咁o掛!!!!)將唔同大少的花瓣stick埋一齊....yeah!!!就會變成呢朵我都唔知叫乜名的花啦!!!!!!呵呵!!做完之後,就搵埋D絲花stick埋一齊,就會做成我俾兄弟姐妹的Corsages同場地佈置啦!!!!


呼~


今次無偷懶,一次發三個blog ......不過下次再update又唔知幾時啦!!!!!


4 則留言:

  1. 好靚喲!!!!!!!
    kawai 好有心機呀你!!!  真係要甘拜下風呀!!!超西利呀!!
    [版主回覆08/12/2009 16:02:00]thx thx 啦!!
    睇落去好似好勁咁,但其實唔係太難做,所以我唔係好勁o架咋!!!

    回覆刪除
  2. 實在太精緻了
    想你在教堂行禮一定很有漂湸和特別
    你也擁有獨一無異的幸福
    [版主回覆08/12/2009 16:04:00]多謝多謝!!!其實都係想有特別D的佈置.咁o岩年初時上D手工藝課程學左整呢個花,咁咪唔好良費學o左o既o野,咪用嚟做埋佈置囉!!!

    回覆刪除
  3. 你真係…
     
     
    好 . 好 . 好犀利呀~~~
    [版主回覆08/13/2009 09:16:00]份到都好似好犀利咁咋...其實唔難整,係要D時間咁啦!!!!

    回覆刪除
  4.  好強~ 又好有心機呀!!!
    期待你婚禮! 可以細心欣賞你親手弄的DECO!
    ANYWAY, 我係AR YEE! HIHI~~~^^"
    [版主回覆08/17/2009 16:59:00]thx thx ah yee!!!我會繼續努力的!!!呢家真係爭分奪秒咁去完成每一個工作.....希望可以係預期的時間內完成所有野,咁你地就可以有多D野睇啦!!!

    回覆刪除