2009/8/12

我的手作仔 の Embroidery

呢個係幾日前完成,超感恩,因為初初諗住都要一頭半個月後先完成到,不過....呢家已經做好啦!!!呢幅作品,睇落去好似有D難度,其實原來好易,好鍾意呀!!!


好!去相!!!



遠觀....係咪好靚呢!!!!不過又係有摺痕....遲D裱起佢時要燙燙佢先!!!!


好得意,本身呢幅布上面會有D圖稿,我就跟住instruction去按次序用唔同的針法去繡,繡完就拎去用水清洗.....神奇o既事就係呢個時間發生.....D圖稿會遇水就消失,所以望落去係完全覺得我係o係空白的布上面繡......


 



俾個近鏡先!!!!D金線真係幾閃喎!!!



再嚟下部份近鏡!!!!今次D字就明顯好多好多啦!!!!哈哈!上一幅cross stitch係男友個名行先,所以呢幅我就用自己個名先啦!!!!


o拿o拿o拿,見唔見到呀!!無錯,最緊要o既就係個日子.....記得嚟觀禮呀!!!!!


 


 


2 則留言:

  1.  好西利喲!!!
    好靚喲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x100000000000000000000000000
    你真係拎出去賣都得呀!!! 好鬼勁!!我無你咁好心思呀!~!!
    手工又好,整得又靚!!! 好叻叻呀!!!

    回覆刪除
  2. littlekawai12/8/09 16:10

    其實講真....做呢個會比做十字繡快好多...佢唔難整,但就有十個八個唔同的針法,所以會好想快D做完一個針法去下一個度....
     
    (小秘密:其實呢個的手工應該無十字繡咁好...因為第一次做啦!!但係由於呢個作品其實係D線不停繞嚟繞去,所以都可以將D唔靚的都遮住,所以完成後就可以好靚靚咁啦!!!!)

    回覆刪除