2009/8/12

我的手作仔 の cross stitch

幾經千辛萬苦,終於完成兩幅作品...(其實都唔係太辛苦啦!!!),見到件成品真係超開心


好,首先係第一幅完成的....(配樂:登登登登)



哈哈!有D摺痕添!!!因為繡完後就拎去洗,洗完後又未有架可以裱起佢住喎,咪摺埋佢,放入個密實度先囉(因為屋企實在太多貓,就咁放係佢,實俾佢地當地布咁玩,怕最後只落得屍骨無全的結局啦!!!)



Zoom 近D...其實有我地個名o架...不過個名的效果唔係好出,已經拆了又繡,繡完又拆,試過全金色,又試過字金色圍邊白色,又試過全白色....都係呢家呢個最好lu....可能塊布都閃閃地啦!!!不過都好靚啦(好明顯我係一個好易滿足的人^,^)



再離遠遠睇返,唔知點解成日都好鍾意一對angels的pat pat,覺得好圓潤...哈哈!!!!


3 則留言:

  1. 好好好好好好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. littlekawai12/8/09 16:07

    唔難o架!!!第日你有時間都可以整啦!!!只係照住個圖咁去繡就得啦!!!望落好似好勁咁,但其實係考耐性.....我屋企有兩個去到一半就停左......所以今次係好忍耐咁去完成(因為當有其實新的圖案,就好想放低手頭上去做新的!!!)

    回覆刪除
  3. 唔知點解成日都好鍾意一對angels的pat pat,覺得好圓潤<---快d生番幾個BB,咁咪有大量的patpat俾你望囉,想拍下又得, 啖都無問題tim~~
    [版主回覆08/13/2009 09:17:00]哈哈哈!!!!!
    我拍下屋D貓個patpat都OK啦!!自己生...再等耐少少啦!!!!

    回覆刪除