2009/8/27

My LoVEly HoNEymOOn - Round One!!

經過好耐好耐的準備....終於有D眉目啦!!!
早前....係超級驚心動魄的情況,以一個算係低少少的價錢(只係比cathy pacific and NZ)買到機票啦~
哈哈!將於24/12出發,坐singapore airline,問過細妹(直至呢一刻都仲緊空中服務員啦!!),佢話singapore airline都唔錯
搞好air ticket,就開始用心去諗rundown...其實之前都諗左個Structure...但因為會坐magic bus (我男友有車牌...不過...我絶對相信坐人地的車會平安回港!!!),但係magic bus未出timetable,搞到所有野都係draft...唯由狂send e-mail去不同的機構...好似觀星呀,農場呀,行冰川..etc.查詢有YHA member card / magic bus holder有無discount啦!!哈!有真係俾我問到差不多間間都有喎~超興奮!!就如廣告都話:慳到一蚊都係"我"o既!!!!

千呼萬喚....magic bus的timetable 出左啦!!!即刻finalize個itinerary啦!!諗住都可以慢慢嚟...點知.....YHA有好幾間都已經無左double room>@<,我仲未做YHA membership呀!!於是急急腳整埋佢....本身要等十日先有member card,但係趕住要有個member no去book hostel,所以都打電話去問....終於...今日將所有住的都book晒....等陣再努力book 埋其他野(其實internet有D人suggest唔需要咁快book,可以到達當地先arrange...但我係一個要一早有晒rundown先有安全感的人,所以都book晒啦!!!)

今日,將booked的confirmation acknowledge都print出嚟,再加埋Dmaps,做了一個guide book~我細妹話第日去旅行要同我去......

我本guidebook的外貌...不過我遲D會整靚D個appearance!!!呢家個封面係暫時用住先!


我用左十級嚟做分隔.....仲做埋label...望落去..好似好prof好似人地開會的文件啦!!!


裡面放了confirmation acknowledgement!到時可以拎俾D工作人員睇,方便又唔怕唔見^.^


仲有埋地圖添~去到邊睇到邊...... (彩色print的地圖果然靚靚....襯無人時再print多D!!!!)

2 則留言:

  1. 真係好好心機呢!!
    好似人地d proposal 咁呀!!!唔怪得同你細妹話要同你去啦!!!
    比我都好放心呀!!

    回覆刪除
  2. littlekawai31/8/09 22:58

    哈哈!我細妹話我癲o架!不過我慣左要編排好晒,唔係好無安全感....我十二月去,呢家已經book晒所有野啦~

    回覆刪除