2010/12/24

My Lovely Home ... 電器進度@24.12.2010

電器的進度:


1.       要係sogomiele的吸塵機,小嘉仍諗緊用cat and dog定係baby care,噚日個sale哥哥就講解過,cat and dog主要個filter可以除臭味,而個吸嘴呢就可以用嚟吸床單(我諗我唔會用吸塵機吸床單囉=.=)


baby carefilter係勁D,有一層空氣清新機的過瀘,不過吸臭味就無cat and dog咁勁,但都吸到D,而佢個吸頭會有sensor,如果detect到吸既地方已經乾淨(佢話好似床單又係床單),咁佢會著綠燈話你知可以吸第二個地方喇~


我諗我多數會揀baby care!因為佢filterD,我係其他blogger網見過,屋企人有哮喘都係用呢款,而且其實貓貓唔會有咩味(當然要每日幫佢清貓砂啦!!),所以應該係baby care!!!


2.      仲要買個燙斗,完全零knowledge!!同事教最緊要拎上手要順手,唔好太重,如果要垂直燙就揀埋可以垂直用,如果垂直用埋最好揀有線及無線款,咁用燙板時可以有線,垂直時就拆左佢經過一輪研究,如無意外會揀TefalFV7010,因為見佢可以垂直用,又係有線無線都得,噚日Sogo個邊Tefaldiscount,15%off,唔知呢款係咪都有呢???豐澤賣緊$698,如果Sogo真係有discount就好喇!再加埋滙豐咭,就再多9%現金回贈.不過始終未拎上手試過,到時先再firm!


3.      洗衣機29號送貨


4.      Sharp的電視機安排15號才送貨和安裝,到時應該天線已較好,咁師傅先可以調教啦!!Panasonic的電視安裝還未約時間看看也約15日安裝啦!

上進約了30號送抽油煙機和安裝,小嘉今晚要去settle尾數啦!

沒有留言:

張貼留言