2010/12/7

My Lovly Home ... Panasonic電器送嚟喇@06.12.2010


好開心呀!!大部份電器已經送嚟!!!


其實呢個時候送嚟都有少少早,因為我們家地台磚又未鋪,門又未有鎖,


因為我訂這些都是用親戚員工價,佢地既員工價好似海鮮價咁,


隔 一兩 星期可能就會唔同晒,depends on 日元滙率.


東南亞造個D都好D,好似部雪櫃同微波爐,因為係日本造,


我遲一個月問價,已經每樣貴左幾百(心都痛埋>.<)


而本身想嚟緊星期六先送貨,但親戚話送貨日期同落單日期隔太耐,


void再開一來怕貴左,二來始終唔想太煩個親戚,所以送嚟先算啦!


感恩係我們家未有地方放不過,P弟家地下的maid room已鋪好磚,


裝好窗同門,於是叫壞人J裝好門鎖所以P弟家的maid room暫時成為我們家的貨倉囉^^



一入房...嘩!!塞左好多電器喇!!!



這個是變頻冷暖分體機...買了四部一匹的...會裝在地下lounge,地下房,二樓小嘉房和二樓客房...至於嘉裡其他地方,會裝大金變頻冷暖哦!!



我們的plasma呀!!!其實唔係好大部...但個紙箱就好大...我諗佢地真係保護得超好囉~~



這個是電磁爐...銀色的...因為好多地方好似fortress, boardway都係show金色...所以...好想望望銀色真身呀!!!



我的冬天好朋友...浴室寶.以後唔使再抬部暖爐入浴室沖涼啦!!!



小嘉和上進都好驚訝,點解無啦啦有個thermos的煲...原來...係電磁爐送的~~~



三門雪櫃哦!!!!連埋個紙皮箱,超級大...高過我好多...但其實佢本身係好slim的~


沒有留言:

張貼留言