2010/12/8

My Lovely Music ... 柏斯選琴@07.12.2010

超級感恩呀!!!


等了很久很久我想買的kawai鋼琴終於夢想成真喇!!!!


家裡的yamaha也是用了不是很多年,大約五六年吧!


其實當時已經想買kawai,可是個時唔識人又唔識得上網搵資料,


只係識得去通利,所以就買左yahama~~


當然,部琴都好OK,但我始終都係鍾意kawai…同我同名嘛~~~


不過講真,Yamaha D聲係響D, modern D,kawai就厚D,D,


所以之前同傳道人傾時,佢話我知yamaha會適合彈jazzD,


kawaifor classicD!!


咁我兩個牌子都有,所以彈jazz / classic都得啦~~~~


最初的最初,並無打算買新琴,但小嘉老屈+覺得要一個較高身既琴,


好讓小嘉專心一致去認真學習(擺明係藉口啦!!!)


噚日終於去揀琴喇!!超級勁thx我的鋼琴老師joe幫手揀哦~~


柏斯原先有三部琴俾我地揀,不過可能見joe彈得起勁,


所以開埋隔離第四部俾我地試,不過一試左後,都係覺得第三部最好,最好feel~~


係試琴中,覺得kawai既中低音真係超正,好醇厚不過


高音區域無咁靚,當然唔係差啦,不過相對中低音...感覺好似D音脆D(唔知點形容...好玄呀!!!)


joe話如果第日彈Dgrand, harmony好勁既歌(即係好似人地教堂用風琴彈個D),


個效果會差少少少炒不過,一來個類歌唔會太常彈(我都唔知會唔會學到...joe即席試範個類歌...好勁的!!)


呢家部琴都夠用有餘佢話呢部琴夠彈詩歌同夠我玩二十年呀!!


(上進即刻話起碼要用三十年喎~)


我要努力向上呀!!!下年要努力考埋個樂理之後努力係生啤啤出嚟前考埋個八級呀!!!!



好緊張呀~~~



原來呢度08年先開...



嘩!!!呢度超多琴呀!!真係好多....呢部係第四部試既琴...joe一彈上手...就話一般~~



呢部喇!!就係呢部喇!!!我們家的鋼琴!!!!!!即時來個大合照...你睇我個樣...


真係笑到見牙唔見眼呀!!!



呢幅...係要同KAWAI大合照呀!!我個名嘛~~~


原來呢塊board...上面滿是名鋼琴家簽名...都係阿joe先知...實在...我都唔識架!



打開琴蓋望下入係點先!!!!


D結構果然同傳道人講既一樣,個鎚離條弦果真係只有4mm左右...


傳道人話kawai係呢D結構上,唔會差得去邊...連幫教會tune琴師傅都係咁講^^



yeah yeah yeah~~記住呢個號碼(我整糢左)...等聖誕後再與你相認!!!



kawai k-8...我等著你回家~~~


2 則留言:

  1. 劉比蒂8/12/10 23:42

    我個女部都係 kawai ....不過係矮身琴....
    [版主回覆12/09/2010 10:20:00]kawai真係幾好架!!矮身琴都唔差既...等第日有需要時再換返部高身啦^^

    回覆刪除
  2. 你就好啦, 識彈琴, 我學過一陣咋. 跟住個老師要去讀書, 唔得閒教我, 我就無再學, 因為佢收得好平, 又有心機教我, 出面好難搵呀.
    [版主回覆12/19/2010 23:50:00]哈哈!!我唔係好叻咋!! 其實小學六年班先開始學,學到中三因為升中四要預備會考,就被迫停左...係出左嚟做野,先再的起心肝學返... 不過幾個月搞間屋都停左...要下年一月先可以再學返!!!

    回覆刪除