2010/12/7

My Lovely Home ... 地下鋪地台磚喇!!!

等左咁耐,終於鋪地下既地台磚喇!!!!


呢隻磚我覺得都幾型喎~~~


其實一早鋪左P弟家,不過一係太黑時返去,


一係返到去已經被保護膜遮住,所以都唔係點睇到.


直到星期日,下午去睇初初只大約見到D,好有石頭feel,


之後師傅用海棉擦一擦我覺得都唔錯喎!


不過宇媽覺得好唔靚,話木紋磚靚D.我都覺得P弟家已鋪既木紋磚真係唔錯,


但呢個地磚都OK!不過呢D真係較型既style,咁老人家又真係未必會鍾意


但小嘉同上進都覺得好OK^^


其實我們家都有木紋磚架會鋪係地下客房,二樓maid room同三樓既store room,


事關講真如果我真係要木紋的話,我都prefer鋪返quickstep…


始終踩落去既感覺係唔同啦!!


講開quickstep…唔知幾時會鋪呢??


B君要壞人J今日清好晒二三樓既雜物,之後整返平個地台,


quickstep可以入場做野我估遲極都應該下星期鋪喇掛!!!


呢個真係超級勁期待好想快D踩下個地板,感覺吓呀!



返到去見到師傅開始鋪地下磚喇...但原來都要好多時間...



wow~~地下無啦啦有個電制???原來係AV線...B君仲叫壞人J幫我地穿定金銀線喎...其實都唔知咩嚟,我地都唔玩音響...不過整定無壞啦!



balcony的磚鋪晒喇!!!不過超多灰...好難睇到...不過灰灰都幾靚...遲D鋪左戶外木就會超正喇!



三樓廁所的磚鋪得七七八八喇!!!馬賽克超靚...每層都有唔同顏色...見到有個位置無左D馬賽克,以為係D水喉位...原來...係唔夠磚(之前鋪錯左去P弟家),所以要等補貨!



噚晚再返去...個廳都仲係未鋪晒...上進講返D激氣野...


事緣噚日有成四個師傅鋪磚(星期日我見到兩個咋),去到十一點幾,個個坐晒係度唔做野,跟住宇爸問咩事,D師傅話無晒英泥!!


宇爸即刻忍唔住鬧鬼佢地同壞人J手下,因為原來佢地抬左好多英泥上天台..激死!咁就無啦啦浪費左幾個鐘無做野...



睇返一幅清楚D既相....廚房位置基本上鋪晒...客廳就一半左右...


1 則留言:

  1. 劉比蒂7/12/10 18:04

    哎呀 ! 舖錯 ? 錦就要比多一尺嘅錢啦 ! mud d 人冇英泥都唔知....唔係佢地一手一腳搬上天台咩 ????????
    [版主回覆12/07/2010 22:59:00]係呀!!鋪錯左我地屋企個D馬賽克去左老公細佬屋企...不過,大判佢自己出錢買既,唔會收返我地錢...總之我地d磚係計返實際鋪既area計錢^^ 唔知係咪同一班師傅搬上搬落(因為太多工人),不過佢地應該知但唔出聲囉...佢地呢行既通病係有咩機會偷懶就偷喇!

    回覆刪除