2011/3/14

My Lovely Garden ... 花園的樹 II @ 13.03.2011

昨天一早已打算到頌英園看花園的樹,原先我們都不太急的,…B君上星期告訴我們,如無意外,花園的公程可以很快開工,預計四月中可以完成.


所以,昨天就約了嘉爸,和上進,P弟夫婦一同去看樹.當我到了頌英園的門前,發現花園上了鎖,於是上進立即致電園主(哇哈哈~~~),原來他剛從大陸回港,知道有名員工入了院,所以去了醫院探病!!!


哎呀!!我們一早約了時間,他應該告訴我們嘛!!


但既然來了,而八鄉附近都有其他花園,於是再周圍看看啦!!


首先去了一間叫藝軒的,裡面有很多盆景,但樹就相對較少...而羅漢松也是做了造型的,我們較喜歡自然生長的...



我們看到這種花...不記得叫什麼名...有個香字啦!!


很漂亮呀!!!而且園主說...這種花基本上一年四季都開花,很好哦!!!


這盤大約到腰高,要$300,列入考慮名單!!



我們很喜歡淺粉紅色的洋紫荊(但頌英園的園主說..粉紅色是宮粉羊蹄甲喎!!!),


這個是暫時我們見到唯一一間有宮粉羊蹄甲,這棵樹杆很粗壯,但....看不到花是不是真的是粉紅色哦!!!而且只有一棵,我們都要兩棵...


這棵樹盛惠$1500 ... 也是列入考慮之列.


之後,我們又去了一間唔記得咩名的,這個花園有很多樹,羅漢松也有很多,但是外形有些不太好,但其他花種就不太多.


coming sat會再去頌英園,看看可否找到較大棵又是淺粉紅色的宮粉洋蹄甲,還有其他樹...會否可以便宜一點....超期待哦!!!


2 則留言:

  1. Nam Takrai15/3/11 12:19

    你會不會養狗的, 不知道我有沒有記錯, 洋紫荊好像有毒的. 如果養狗就要research 一下.
    [版主回覆03/15/2011 12:48:00]我先生有兩隻唐狗係自由放養的...等我都research一下,不過...佢地兩隻應該醒既,因為村裡面都有洋紫荊,so far都未見有狗就去咬咁.
    但穩陣起見,我都要睇多D資料先...thx thx 呀!!

    回覆刪除
  2. 劉比蒂17/3/11 22:58

    果棵係含笑..........但佢香得嚟冇桂花的清香..........你鍾意宮粉羊蹄甲 ??????
    [版主回覆03/18/2011 09:43:00]係呀係呀!!!係叫含笑呀!!你好叻呀!!!!!
    我地都會種桂花...因為佢真係有種甜得嚟好清既香味.不過睇樹個日,見到呢盆含笑D花好靚,咁老闆話基本上全年都開花,所以諗住買一兩盆點綴呀咁!!
    係呀!!我地都鍾意宮粉羊蹄甲D花!!見到街個D種到成棵都係花,超靚呀!!同櫻花有得比呀^^

    回覆刪除