2011/3/21

My Lovely Home ... 再看花園的樹III@19.03.2011

星期六,我們又到頌英園看樹了!!!


今次老闆終於係度喇!!!因為佢忙緊,所以有個員工陪我地行左一圈先不過佢答唔到價錢,所以沿途只係解答我地既問題~


因為之前睇過,所以大約心裡面有個idea要邊D/,等到老闆得閒,我地又再一齊行一圈喇!!!


首先我地去睇褔建茶樹,因為佢本身生成有造形,好靚,好似日本卡通片見到個D,所以好想要上次問個姐姐仔,佢話$1600一棵,有大約 兩米 高但係,星期六再問返老闆佢話$2800一棵呀!!!!


點算呢???不過老闆就同我地講,如果只係想要造型,佢唔suggest我地要褔建茶,因為一來冬天會有少少落葉,呢個我地最唔想要因為得番D樹枝係度,好似好蒼涼咁其次,原來褔建茶大約只有十年命.佢話如果其他客人就唔會講咁多,而且呢棵要$2800,價錢都高D!只不過感恩,因為我地係嘉爸個老細介紹,佢先講咁多俾我地知啦!!!


佢話如果真係要揀有造型而又種得來,一係就羅漢松,一係就造形龍柏但如果係佢地已經做左造形個D,一棵要成$3XXX!!!老闆話其實自己做造型都唔難….都係算啦!!


於是再望望造型龍柏其實之前都有望過,都好靚架,不過好大棵,覺得好似好貴咁再問問,老闆話如果買兩盆就$3400!!!!!OK而且三盆中有兩分係外形大細都差唔多,係一對咁我地都諗住係買一對.可以諗諗老闆都話原先入左好幾盆唔記得左咩集團買左其中四~五盆喇!!!



呢D造型龍柏都好靚呀!!!有成兩米三高...老闆話第日送貨前都會再修剪到靚仔仔先送貨~


 


 


嚟個近鏡....好茂盛呀!!!!聖誕可以扮聖誕樹呀!!!!


 


 



呢D係無做造型既龍柏....價錢平好多...只係$220一盆...都有兩米左右高架!!!


 


跟住我地去左睇金錢樹小嘉同上進想買金錢樹絕對絕對唔係咩風水因為我地係唔信呢D…純綷因為想放一盆較大,又可以放室內,又易打理既植物而金錢樹看上去簡單又型型地,所以就買喇!!


接再睇左含笑好大盆好茂盛呀!!價錢OK只係$250一大盆平過藝軒,Good!!!


桂花就大約 一米 高就$60一盆...



好靚既含笑呀!!!!!


 



其實都好大棵...老闆佢地剪到一個球咁....第日...唔知我地識唔識修剪呢???


 



桂花...其實都好大盆...只係$60,都好抵呀!!!


 


最後因為造型龍柏只係剩返三盆,所以我地先訂了外形最似既兩盆,原先要$3400,但我都問$3000得唔得老細諗左一陣就話OK, yeah!!!!


金錢樹就$100一大盆!!!


另外,我地都想要兩棵宮粉洋蹄甲,老闆話呢個星期可以入幾棵,佢個樹莖應該無上次藝軒咁粗,但係都OK,佢會揀過大約 兩米 半高,都只係$500~600!!老闆都同我地講,其實買樹唔一定要買好大棵,因為大棵,D根就一定好勁...咁到時我要換落地都好難,同埋一開始就要好多養份,反而適當高度,等佢自己慢慢生仲好.而宇爸宇媽都不停叫我地唔好買太大棵既樹...所以我做咁講都o岩既.


我地再下一個星期再望望而桂花同含笑都會種,不過呢D成日都有貨,所以老闆都叫唔使急,定左d大樹先決定點擺位啦!


P.S.好感恩...呢排上左個園藝網,D網友好好,有時價分享植物...小嘉順利排到隊...遲D會有胡蘆瓜同埋柚子薄荷...好期待呀!!!


2 則留言:

  1. 劉比蒂22/3/11 08:01

    D 桂花唔好同含笑種埋一齊!!!!!!!!!.......i mean 附近.......因為各有各香 ma........另外你指果棵......無做造型既龍柏......唔好買呀......因為我亞媽講....好多人種在門口.....就好似一對(立) 燭錦......唔多老黎喎........同埋你留意一下......好多 墓地都種 e d 龍柏.........
    [版主回覆03/22/2011 09:35:00]thx thx!!! 間花園老闆都好好架,佢都教我地買左D花/樹,唔好種落地位,放好位置,望一兩個星期,覺得OK先種...
    我估含笑同桂花,每棵都應該會隔十尺八尺...如果到時D香味真係亂晒籠...咁我就種第二個地方^^
    哈哈!!超thx呀!!個D一棵棵無造型既龍柏,我唔會買架...我地只係買兩棵有造型...只不見佢有造型同無造型個價錢差好遠,所以就影低佢,比較吓咁啦^^

    回覆刪除
  2. I like 聖誕樹 ahh ha ha!
    [版主回覆03/25/2011 09:10:00]if u r interested ... i can give u the info of the garden company!!
    the prices of different trees are really cheaper than other companies er!!!

    回覆刪除